Amming og piercing

Astra87

Forelsket i forumet
Har tenkt en del på dette nå i det siste hvor det har begynt å renne råmelk fra det ene brystet. For ca 8 år siden tok ei venninne hull i brystvorta mi (jadda..), men jeg satte aldri noen piercing i dette hullet. Men ca et år senere tok jeg hull i begge (profesjonellt).
Nå har det seg slik at det renner fra det brystet vi ikke dreiv å pierca selv, og kjenner jeg blir litt bekymra for at den ikke "virker". Noen som har erfaring?

Har ei venninne som har piercing i begge, hun ammet i alle fall =) det gikk helt fint det =)

Hei:)

Jeg hadde piercing i brystene frem til jeg var 3mnd på vei, hadde disse inne i nesten 8år før jeg ble gravid..Det at man tar piercing -kan- lage arrvev på melkekanaler o.l., men de aller fleste har visstnok lite problemer. Jeg merka selv at melka derimot fikk tre utgangshull pr pupp, så det kom ofte vanvittig mye av gangen, men ingen problemer ellers.

Ville nok holdt et lite ekstra øye med hullene etter piercingen, med tanke på infeksjonsfare. Men i teorien skal det ikke påvirke ammingen:)

Hadde piercing frem til en uke før fødsel. Hadde ingen problemer, bortsett fra at det kom en god del mer ut om gangen av puppen det var piercing i. 

Jeg har ikke hatt noe problemer med ammingen på den pierca puppen ihvertfall :)

Back
Topp