Amming og ny graviditet

Frk.strikk

Glad i forumet
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
Septemberlykke 2021
Junispirene24❤️
Hei dere fine kommende september-mammaer :Heartred
Jeg ammer jenta vår på 8 måneder, men den siste uken vil hun ikke amme. I dag har hun tatt puppen kun en gang, men normalt ammer vi 3-4 ganger iløpet av dagen. Jeg fant ut at jeg er gravid i går, og begynte å lure på om det muligens kan ha noe med saken å gjøre? Noen som vet?

Vi var gjennom en brystvegring for to måneder siden, og det ligner litt på slik hun er nå, så kan trolig være at hun har det igjen.
 
Sniker
Graviditeten kan ha endret smaken på melka, evt så kan det være brystvegring :)
 
Husker vi hadde mye brystvegring i den alderen også, i så stor grad at jeg trodde vi måtte slutte med amming. Fikk det bare til inne på et mørkt rom der det var helt stille i en periode, før det plutselig var over igjen.
 
Sniker
Graviditeten kan ha endret smaken på melka, evt så kan det være brystvegring :)


Husker vi hadde mye brystvegring i den alderen også, i så stor grad at jeg trodde vi måtte slutte med amming. Fikk det bare til inne på et mørkt rom der det var helt stille i en periode, før det plutselig var over igjen.

Takk for svar. Regner med det er brystvegring igjen ja, så det løser seg nok relativt fort igjen :Heartred
 
Jeg ammer og min gutt på 11 mnd tre ganger om dagen, fant ut jeg er gravid for et par dager siden. Synes han har avsluttet ammingen fortere og vært mer misfornøyd underveis de siste dagene. Jeg har koblet det til at vi tror han har en del tannkløe, men har også lurt litt på om det er noe hormonelt pga graviditeten som han merker. Regner med at det går seg til igjen snart
 
Jeg fant ut for 2 dager siden at nr 3 er på vei og ammer fortsatt babyen på 10 mnd. Har ikke merket endring i hans interesse for puppen. Eneste er at det er litt vondere akkurat i det han kobler seg på
 
Back
Topp