Amming og mensen

Utrolig86

Betatt av forumet
Merker dere forskjell på mini når ( hvis) dere har fått tilbake mensen? Det gjør jeg. Hun spiser mindre/ mer urolig og oftere.

Merker dere forskjell på mini når ( hvis) dere har fått tilbake mensen? Det gjør jeg. Hun spiser mindre/ mer urolig og oftere.
Jeg lurte litt på det når jeg fikk tilbake mensen! Den er ventet igjen imorgen og idag har mini spist ofte og lite og vært mer urolig! Kan jo være at det har en sammenheng :-)

Mener å ha lest at melka kan endre litt smak under mensen. Ikke fått igjen mensen her, hadde heller ikke mensen mens jeg ammet storebror.

Ja, melka kan visst endre smak, hjelper visst å spise hvitløk :)

Har dere fått tilbake menstruasjon allerede? Fullammer eller delammer dere?
Med storesøster gikk det ca. 10 måneder før den kom tilbake. Luksus!

Veksler mellom delamming og fullamming, mini er 10 uker og ingen mensen her. Straks et år uten mensen nå :p

Jeg fikk mensen ca 11 uker ette fødsel, og da fullammet jeg. Hadde mye problemer med kaving ved puppen uken før den kom..

Blødde i 8 dager og MYE! Føler jeg blødde like mye som under renselsen..

Jeg fikk mensen ca 11 uker ette fødsel, og da fullammet jeg. Hadde mye problemer med kaving ved puppen uken før den kom..

Blødde i 8 dager og MYE! Føler jeg blødde like mye som under renselsen..

Eeey! Jeg og blødde sinnsykt mye! Mye mer enn hva jeg har brukt å gjort før.. Er dette bare oppstartsfasen, eller blir det slik hele tiden?

Back
Topp