Amming og melkeproduksjon

BergenBaby2015

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2015
Oktoberlykke 2019
hei! Lille er 7mnd og begynner å miste interessen for pupp og melk på dagtid (drikker fortsatt godt mellom 18.30-06.30). Merker at jeg får stadig mindre melk. Tips til å opprettholde produksjonen? Eller skal jeg bare legge amming på dagtid på hylla? Flere som opplever dette? Hun spiser grøt to ganger daglig + lunsj og middag :) og vann selvfølgelig.

Et vel normalt at de snart begynner å miste interessen, men pleier å tilby litt etter hvert måltid - fikk beskjed om at det ville hjelpe å opprettholde produksjonen. Ellers så du jo de typiske tipsene om å spise havregrøt, drikke vørterøl osv :)

Jeg tilbyr pupp før hver dupp når hun er trøtt og ikke blir så lett distrahert av alt :) Her nytter det IKKE å tilby puppen når vi sitter blant andre folk og når det skjer mye interessant rundt :P

hei! Lille er 7mnd og begynner å miste interessen for pupp og melk på dagtid (drikker fortsatt godt mellom 18.30-06.30). Merker at jeg får stadig mindre melk. Tips til å opprettholde produksjonen? Eller skal jeg bare legge amming på dagtid på hylla? Flere som opplever dette? Hun spiser grøt to ganger daglig + lunsj og middag :) og vann selvfølgelig.
Hva og hvor mye spiser hun til lunsj?
Min er helt lik din ift ammingen... Og grøten m. Men får ikke i noe særlig til lunsj middag. Kniper igjen munnen

Hva og hvor mye spiser hun til lunsj?
Min er helt lik din ift ammingen... Og grøten m. Men får ikke i noe særlig til lunsj middag. Kniper igjen munnen
Det varierer, men den siste uken har hun fått litt mme, noen bittesmå biter med brød m/ leverpostei og frukt/grønt-smoothie. Hun spiser generelt godt!

Back
Topp