Hvilke kjente matvarer bør man være forsiktig med når man ammer? Har baby reagert på noe spesielt hos dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det sies løk, erter, brokkoli etc kan gi luft i magen.Hvilke kjente matvarer bør man være forsiktig med når man ammer? Har baby reagert på noe spesielt hos dere?
Jeg har kjøpt koffeinfri kaffeJeg har spist løk ved ett par anledninger, og merket en viss endring hos lillegutt. Han har blitt mer urolig og ser til og med ut som han ikke liker melken min når jeg ammer han!Ellers prøver jeg også å holde litt tilbake på Pepsi max'en og kaffe latte'n, men det er vanskelig siden jeg virkelig har fått smaken på kaffe i det siste...
Du kan prøve å kutte ut gluten i tillegg. Jeg har en venninne som nettopp har fått nummer tre og av erfaring har hun kuttet ut alle de tingene du har ramset opp, og samtidig gluten. Og så må du være tålmodig, for det kan ta opp til to uker før det blir helt bra.Vesla har mageknip og luftsmerter hele tiden, og jeg aner ikke hva det kan være. Jeg har også samme problem men har hatt det kronisk hele livet, så vet ikke om noe jeg reagerer på.
Har kuttet ut ting jordmødrene har sagt mange babyer kan reagere på som melk, melkeprodukter, kullsyreholdige drikker, åpenbare ting som kål, bønner, erter osv, koffeinholdige ting drikker jeg uansett ikke, løk holder jeg meg også unna. Men hverken jeg eller mini er blitt noe bedre![]()