amming og kolikk

Marie85

Forelsket i forumet
når er det kolikken kommer hvis den kommer? har kuttet ut alle "risikomatvarer" som erter kål løk osv...er livredd for at Kristin skal få det men det er ikke sikkert det er så mye å gjøre no e med. noen med erfaring ang kosthold til mor og kolikk??

Min nest yngste hadde kolikk. Kuttet ut alle såkalte risikomatvarer, men det hjalp ingenting. Han ble ikke bra før vi tok han med til kiropraktor. Der ble det oppdaget at han hadde låsning på den ene siden av nakken og på den ene siden av bekkenet.

Min nest yngste hadde kolikk. Kuttet ut alle såkalte risikomatvarer, men det hjalp ingenting. Han ble ikke bra før vi tok han med til kiropraktor. Der ble det oppdaget at han hadde låsning på den ene siden av nakken og på den ene siden av bekkenet.

Akkurat samme som med min førstemann

Iflg venner med erfaring må man prøve å finne ut av det dersom det kommer, for det kan være så mange forskjellige årsaker.... For noen funker kiropraktor, for andre kan det være allergi, og at du f.eks. må kutte ut alt med melk i.. For noen funker ingenting....

Tror du bare må krysse fingrene for at det går bra, og skulle du være uheldig får du sikkert hjelp av lege eller helsestasj til hva du bør prøve ut:)

Men junibarna skal vel ikke få kollik?[;)]

Back
Topp