Amming og håravfall

Malela

Gift med forumet
Har jo hørt tidligere at man kan miste hår når man ammer, og tenkt inntil for noen dager siden at ja ja var heldig der, har jo ikke mistet noe hår.

MEN: De siste dagene og spesielt de to siste dagene så løsner det STORE mengder hår... hjelp. Noe å gjøre med det?? Andre som erfarer det samme?
Tar Bvitaminer.

Jeg også har  mistet litt og litt med hår, men ikke i store mengden, bare sånn hele tiden etter fødselen. Men jeg bruker sterke B-Vitaminer, kanskje det er det som gjør at jeg ikke mister super masse, prøv det [:)]

Du burde bruke B-Vitaminer som er i kapsler, har hørt at de som er vanlige piller er ikke like sterke!

Jeg tar malt-ekstrakt og det har hjulpet meg til å miste null hår tidligere. Men nå er det helt villt hvor mye hår som faller av. HS sa at det stopper av seg selv etter hvert, og så kommer håret tilbake igjen.

*bank i bordet*
Jeg mister mindre hår nå enn jeg noen gang har gjort[;)]

Mista omtrent null og nix under graviditeten, men ser på hårbørsten at den gyldne tiden er over, ja. Detter imidlertid ikke i store dotter av hodet mitt, heldigvis, men kommer nok til å bli en del tynnere i håret om det fortsetter slik [&:]

ORIGINAL: gira

*bank i bordet*
Jeg mister mindre hår nå enn jeg noen gang har gjort[;)]

signerer[:)]

mister ganske mye hår nedentil.. flau*
må være ganske grundig hjemme så jeg ikke behårer venners toalett..

Back
Topp