Amming og gulp

Aaavinter

Forumet er livet
Oktoberfruene 2018
Junispirene24❤️
Hei:)

Har ei lita tuppe på 9 dager som er veldig flink til å spise:) men hun har begynt å gulpe noe helt sinsykt. Skikkelig prosjektilgulp til tider.

Har forsøkt råd fra helsesøster å la henne ligge littegrann etter mating før jeg forsøker å få ut rap, men da sliter vi med å få ut noe rap og det virker som hun får mer magevondt senere.

Noen som har tips?:)
 
Noen babyer gulper mye, uten at det betyr noe utover at de gulper mye. :)
Prøv en annen metode for å rape, gjerne sittende, og håndmelke ut litt av formelken før du legger henne til. :)
 
Her var det mye gulp en periode som startet rundt da. Roet seg når mini ble 3 mnd. Gulper fortsatt en del, men ikke på samme måte.
Ingen gode tips annet en å ha mange gulpekluter [emoji85]
 
Hei:)

Har ei lita tuppe på 9 dager som er veldig flink til å spise:) men hun har begynt å gulpe noe helt sinsykt. Skikkelig prosjektilgulp til tider.

Har forsøkt råd fra helsesøster å la henne ligge littegrann etter mating før jeg forsøker å få ut rap, men da sliter vi med å få ut noe rap og det virker som hun får mer magevondt senere.

Noen som har tips?:)

Min måtte bæres oppreist 15 min etter spising, og en god pause mellom puppene om babyen får to på rappen. Han kunne absolutt ikke ligge, da ble det mye mer gulp. I tillegg trengte han iblant å bæsje før mat, spiste han når han egentlig måtte bæsje, ble det masse gulp. Han var ikke mye plaget av mageknip, men den følelsen før bæsj, forvekslet han med sult. Så ikke all knirking betydde at puppen måtte frem med én gang. Det varierer sikkert mellom babyer :)
 
Back
Topp