Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt riktig.Barnet bør lære seg å suge fra puppen før du gir flaske. Få ammingen godt igang først. Det er en helt anne sugemetode for flaske, så dette kan forvirre barnet og gjøre at det ikke får til å suge fra puppen.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Hvor mange har du møtt som er desperate og slitne av å måtte mate babyen sin?Gutten vår fikk både flaske og pupp fra han var fire dager gammel. Han får ca 10 måltider i døgnet, hvor 2-3 er med flaske. Han elsker begge deler, og det har aldri vært noe problem med sugeforvirring el. Han tar også smokk uten problem. Nå er han VELDIG glad i mat, og tar imot det han får uansett. Sånnsett er det kanskje enklere å få han til å akseptere både flaske og pupp. Når det er sagt- de fleste av mine veninner gjør det samme, og jeg har aldri hørt om noen med sugeforvirring. Jeg har derimot møtt desperate mødre hvor babyen bare vil ha pupp, og de er helt utslitt av å være eneste som kan mate. Hos oss mater pappa og besteforeldre, og jeg kan sove en time tidliger på kvelden eller lufte hodet for meg selv. Jeg pumper av og til, men stort sett får han nan på flasken. Pumping synes jeg er veldig tidkrevende, og da er liksom vitsen med en pustepause for seg selv falt bort.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app