Amming og dåp?

snartmammatilenprins <3

Forelsket i forumet
Hvor får man tak I litt fine amme topper eller kjoler? Usikker på hva jeg skal gå med I dåpen til lillegutt. Er jo bare simple hvit/svarte ammetopper på hm, kappahl og disse plassene. Hvilke tanker ang klær har dere til barnedåp?

Så langt har jeg ikke tenkt enda :/ hadde planer om kanskje å ha på bunad hvis den passer... Men det kommer jo an på om lillemann kanskje tar flaske! Tenkte å prøve litt med flaske med morsmelk etterhvert! Han er bare 5 uker nå, men 4mnd ved dåpen...

Hadde skjørt med bluse til da vi fink han første. Vanlig bluse med knapper foran :)

Planen min e bunad, ihvertfall i kirka, tenke at æ pumpe meg før sånn at vi kan gi flaske om d e behov for mat da...også skifte æ nok til en av mamma/ammekjolan mine... bestilte fra Zalando, rimelig og mange fine

Må bli skjørt og bluse da! Er egentlig ikke no skjørte menneske:-P lillegutt skal døpes I slutten av november. . Så vil ikke stresse med å begynne med flaske nå:-P

Jeg har kjøpt et skjørt og en finere topp som lett kan dras opp ☺️ hadde lyst på bunaden men det blir tungvint + at den nok ikke passer nå, den var nesten litt liten før graviditeten :P

Jeg hadde skjørt og bluse. Hadde en singlet under, så det var veldig lettvint å bare dra opp blusen for amming. Min bunad er for trang ennå, ellers ville jeg brukt den. Det er jo litt forskjellige typer bunader, men jeg synes det går greit å amme i min, og har også ammet greit med en festdrakt jeg lånte til storebrors dåp. Litt mer plunder med å rette på klærne etterpå, men ikke verre enn at det gikk greit sittende i kirken.

Back
Topp