Amming og brystreduksjon.

Molly76

Blir kjent med forumet
Da trur æ at æ kan konstantere at i mitt tilfelle så funke det dårlig. Det viste sæ at ho ikke fikk mælk å gikk ned 450 gr.. No har æ fått brystbetennelse me puss å æ e i litt dårlig form hær no. Får nesten ikke ut noe særlig, fikk en spray å prøve men ikke tatt sæ opp. Litt kjipt, men godt man har erstatning.

Lekte du noe råmelk før? Hva var det som feilet, melkekanalene eller melkekjertlene? Har gjort det samme selv, er litt spent!

Nei har ikke lekket noe melk.. Å ho slapp pupp å va kjæmpesint. Trur nok det e tilstoppa endel pga operasjonen..

Er det lenge siden du opererte? Jeg lekker råmelk så har litt trua!

Jeg har ingen erfaring med brystreduksjon. Men med tette melkeganger har soyalecithin hjulpet for meg :)

Opererte i -05..så e ei stund sia. Pompa mæ istad i væl 15 min å kom så lite at det dekte ikke bunnen engang. Så æ gir ho det som kosepupp etter flaska, det funke greit. Fikk en sånn næsespray som hjælpe litt men ikke te å starte et måltid. Uten at æ visste det hadde ho sulta de dagan på sykehuset å sia de ikke veide ho før vi dro så fanga de ikke opp det. Gikk å veide ho dagen etter æ kom hjæm å ho hadde gått ne 450 gr.. Gikk bra men æ grøsse litt om æ ikke hadde snakka me storesøstra mi om det den dagen. Skulle inn på kontroll 3 daga etter. Huff..litt skummelt.

Back
Topp