Amming og atter amming

Angelise

Elsker forumet
Jeg føler jeg er den eneste som har baby som spiser mindre enn hver 2.-3. time...
Ikke nok med det så er jeg smokken hennes også...

Har dere noenlunde rutine på ammingen?

Er helt det samme for meg:) Sitter for det meste i en stol dagen lang:P

Gratulerer så masse med lille frøkna <3

Sitter med en baby i puppen mesteparten av dagen! Han har ikke noe rutine i hele tatt:-) så du er ikke alene..
Det kommer vel seg etterhvert tenker jeg.

På natta er det cirka hver 3-4 time fra cirka 23 til kl 8. Dagen derimot er det ingen rutine på det kan gå 15 min eller 3 timer, han overrasker stadig :P

I dag har det vært hver 2.-3. time hele dagen, men som regel varierer det fra 1-3 timer.
Hun er som regel litt mer våken på kvelden da, før hun sovner rundt 22 - tiden og kan da sove 3-6 timer. Jeg lar henne styre det selv:)
Fungerer lite som smokk her da

Gratulerer så masse med lille frøkna <3

Sitter med en baby i puppen mesteparten av dagen! Han har ikke noe rutine i hele tatt:-) så du er ikke alene..
Det kommer vel seg etterhvert tenker jeg.

Takk :)

Jeg tenker mye på om hun får for mye mat og er derfor hun plages med magevondt. Hun la på seg 0.8kg på 2 uker!
Enormt matvett på den lille jenta :p

Her ligger han ofte til puppen også... Men på Helsestasjonen sa de at han skulle legges til hver gang han krever seg, hvertfall de første 6 ukene. Skal på 6 ukers kontroll på torsdag, skal spørre litt mer da. Men jo mer han spiser pm dagen, jo mindre spiser han om natta ;) Så er helt greit. Så ingen rutine her... Prøver å dryge han noen ganger, men han blir så sint da :P

Prinsen her vil ha mat ca hver 1-2 time .... Føler det eneste han gjør er å spise :P haha .... Ammer først og gir mme etterpå ... :P

Ammer ofte her også... :p han har blitt skikkelig bolle :p går sjelden 2 timer mellom måltidene

Takk :)

Jeg tenker mye på om hun får for mye mat og er derfor hun plages med magevondt. Hun la på seg 0.8kg på 2 uker!
Enormt matvett på den lille jenta :p

Har det helt likt som deg .. Og her la lillemann på seg 950 g på 2 uker så føler med deg ! Gjør ikke annet :p

Tøm iallefall ene før du gir d andre så d er tjukkmelka fe får i seg.. Sprengen reguleres etter d og man får nok mettere barn enn om man gir fra begge hver gang.. Da rekker ikke tjukkmelka å komma

Back
Topp