junibebi89
Gift med forumet
To do or not to do? Hva tenker du om temaet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff, når det innledes med at jo større barnet er, jo bedre bryter det ned alkohol, kjenner jeg at det slett ikke frister. Blir nok pump og kast her og om jeg evt tar meg litt.
Det hun sa...Når man har fått innarbeidet en oversiktelig rytme på ammingen og vet hvor lenge ca til neste gang ser jeg ikke problem med at man tar seg en øl eller et glass vin. Jeg har ikke det behovet da, er ikke noe glad i alkohol og svært sjeldent jeg drikker noe.
Får veldig fin feststemning av brus jeg altsåDet hun sa...
Har to barn, aldri vært et problem å la være.
Men så har jeg det veldig kjekt i sosiale lag uten alkohol.
Mm, derfor jeg sier når man vet hvordan rytmen er. Vet man at barnet sover 4-6 timer før neste amming er det null problem å ta seg en øl, den er ute av systemet før neste amming. Å amme med alkohol i blodet gjør jeg ikke.Uff, når det innledes med at jo større barnet er, jo bedre bryter det ned alkohol, kjenner jeg at det slett ikke frister. Blir nok pump og kast her og om jeg evt tar meg litt.
Kommer til å pumpe meg og kaste det. Så pumper jeg heller litt ekstra på forhånd, som kan gis da jeg har drukket. Regner med at jeg har lyst til å ta meg noen øl i løpet av sommeren![]()
Absolutt, kjenner man rytmen og vet det blir noen timer til neste kan jeg alltids ta et glass, vi får se. Syns det kan være godt med et glass vin eller øl til maten, men får det stort sett bare hos mamma. Gidder ikke hjemme. Og fest bedriver jeg ikke lenger uansett.Mm, derfor jeg sier når man vet hvordan rytmen er. Vet man at barnet sover 4-6 timer før neste amming er det null problem å ta seg en øl, den er ute av systemet før neste amming. Å amme med alkohol i blodet gjør jeg ikke.
Stemmer det, alkoholen lagres ikke i melka. Er promillen ute av blodomløpet er den også ute av melka. Så ingen vits å pumpe ked mindre det er for å få bort spreng.Kommer ikke til å gi pupp om jeg har tatt et glass, da venter jeg endel timer. Men ser ikke for meg at sjansene er så store for at jeg kommer til å drikke det første halvåret iallefall.
Og når kidden nærmer seg året er det ikke så store problemet å stå over noen måltider med melk og heller gi grøt ol. ( med mindre man må pumpe pga spreng er det heller ingen hensikt å pumpe for å kaste, da alkoholen forsvinner ut av melken samtidig som vi blir edrue)
Aha! Det er fint!Stemmer det, alkoholen lagres ikke i melka. Er promillen ute av blodomløpet er den også ute av melka. Så ingen vits å pumpe ked mindre det er for å få bort spreng.