Amming offentlig?

Marte Ingebjørg

Forelsket i forumet
Når dere er ute på besøk, på kjøpesenter, cafe osv og dere ammer. Hva gjør dere med den andre puppen som babyen ikke spiser av, begynner å renne?

Her renner det mye og jeg bruker melkoppsamler hver gang jeg ammer, så jeg lurer på hva dere andre gjør når dere er ute [:)] Her har jeg ikke vært ute blant andre enda.

Jeg bruker chicco ammeinnlegg :) De samler opp og omgjør til gele (som et bind liksom), så bytter jeg bare når jeg er ferdig å amme.. Jeg har jo bare en pupp fremme av gangen, så det er ingen som ser at det lekker [:)]

Jeg bytter også innlegg når det blir for vått! Putt noen ekstra i stellebagen[;)]!

bruker innlegg ja[:)]

Enten så har jeg ammeinnlegg og bytter bare når jeg er ferdig med å amme sånn at jeg slipper å gå med bløtt innlegg eller så har jeg med meg melkeoppsamleren jeg har fra medela. :D
Funker helt greit så lenge man ikke trenger å bøye seg ned. :P Men ble litt intressert i de chicco innleggene som FlaskiMummy snakker om. Hvor har du kjøpt de? Og hva kostet de?

ORIGINAL: FlaksiMummy

Jeg bruker chicco ammeinnlegg :) De samler opp og omgjør til gele (som et bind liksom), så bytter jeg bare når jeg er ferdig å amme.. Jeg har jo bare en pupp fremme av gangen, så det er ingen som ser at det lekker [:)]

Kanskje jeg må få meg noen sånne ammeinnlegg [8|] De hørtes veldig greie ut! :)

ORIGINAL: Kastela

Enten så har jeg ammeinnlegg og bytter bare når jeg er ferdig med å amme sånn at jeg slipper å gå med bløtt innlegg eller så har jeg med meg melkeoppsamleren jeg har fra medela. :D
Funker helt greit så lenge man ikke trenger å bøye seg ned. :P Men ble litt intressert i de chicco innleggene som FlaskiMummy snakker om. Hvor har du kjøpt de? Og hva kostet de?

Jeg kjøper de på en lokal barnebutikk her i Horten, og de koster 60kr for 30stk, men det er det absolutt verdt!

Man finner de sikkert i de fleste babybutikker (ikke barnas hus). Ellers kan du bestille de f.eks her: http://www.barneshoppen.no/index.php?main_page=product_info&cPath=84_87&products_id=1491

Jeg bruker innlegg, men den ene puppen har jeg nesten ikke melk i [:(]

ORIGINAL: Moffe79

Jeg bruker innlegg, men den ene puppen har jeg nesten ikke melk i [:(]

Samme her,fullammer så å si på ene puppen bare, så ikke ofte det renner veldig, men når det skjer,bruker jeg innlegg, liker Libero sine veldig godt også[:)]

ORIGINAL: anahen

bruker innlegg ja[:)]

Back
Topp