ORIGINAL: Lm81*Høygravid*
ORIGINAL: Nattlys
Hva tenker dere om å amme offentlig?
Har aldri hatt problemer med at andre ammer. Man trenger jo ikke sitte å glo på.. Dessuten er det vell naturlig at babyen også får mat?
Men kjenner jo at siden så mange synes det er respektløst ovenfor andre, blir jeg kanskje å ha problemer med det selv[&:] Men man kan da ikke sitte hjemme i 1 år i frykt for at babyen skal bli sulten?
Kom over denne diskusjonen i lokalavisa http://www.itromso.no/nyheter/article309722.ece
haha må bare si at jeg likte denne komentaren:
"I stede for å drasse ungen med på kafe burde disse late mødrene heller ta med barna på stimulerende aktiviteter.
Ta med ungen ut av byen, ta de med i skogen, i fjæra eller hvor som helst. Men hold de unna eksos og drit i byen, la de oppleve naturens mangefold og la de puste inn frisk og ren luft fra første stund.
Men det blir vel for mye styr for disse makelige mødrene som først og fremst tenker på sitt eget velbehag.
Nå vil sikkert mange si at et barn opptil en viss alder ikke vil merke forskjell på om det er på kafe eller ute i naturen, men faktum er at et alle levende vesen lar seg påvirke av ytre omgivelser helt fra det er unnfanget til det dør.
Så kjære alle mødre som leser dette, få ræva opp av kafestolen og vis at du virkelig er glad i ungen din og ønsker den alt godt. Kom dere ut i naturen. "
liksom..skal man sette seg ned i fjæra i -15 å syns dette er fornuftige greier? [:D] barselgruppa på tur i fjæra/fjellet eller myra[8D] deeeeven det skulle jeg likt å sedd jah [:D]
jepp her er vi naturmennesker her oppe heheheh..rart dem ikke forbyr gravide på kafe her også..vi tar jo trossalt en gooooood del plass nå[:D]
Hehe...er det mulig [:D] Du er ikke glad i ungen din før du sitter i fjæra og ammer i -15 [8D]
Små babyer skal måtte spise på do eller ute, mens andre kan spise på kafe.