Amming natt

2 søte små

Forumet er livet
Januarskatter 2015
Augustbarna 2021
Hvor ofte ammer dere på natt? Her er det alt fra 1-3 gsnger;-). Somregel 1 gang når jeg legger meg og muligens en gang til ila natten før storebror våkner og vekker oss andre i 6 tiden
 
1-2 ganger. Lille legger seg i 21-23tiden og spiser etter 3-6 timer første gangen og etter 2-3 timer andre gangen stort sett.
 
1-2
 
3 ganger. Sovner 19-21. Først 00.30, så 4.30, så 6.30. Det er jo bare en av de som føles som natt for meg da;)
 
Han sovner mellom 20-21, spiser kl 24, 02.30, 04.30 og mellom 06-07.
Han vil stort sett begynne dagen etter det, men det hender vi sover til 09:)

Kan nesten stille klokken etter han!
 
Hele tiden føles det som. Vi samsover, og jeg nekter å se på klokken, så jeg kobler han bare på og sover videre :)
 
2-3 ganger. Sover fra ca 22-2230 til ca 03. Etter det varierer det litt. Står opp 06-0630.
 
I natt syv ganger fra legging 20.30 til morgen 07.00 :(

Jeg klikker :O to netter slik nå..

Pleier å amme når jeg legger rundt 20.30-22.30 og deretter tre ganger innen vi står opp ca 07.00
 
Ammer når vi legger oss ca22.30-23 sover da ofte til 07 da vi må stå opp uansett. Noen ganger våkner hun kl 06 å vil ha mat. :)
 
Stort sett kun 1 på mårraskvisten mellom 5-7 en gang. Blir lagt ca 20.30.
 
Fram til for tre dager siden ammet jeg hver tredje time fra 22-23 på kvelden til 9-10 neste dag. Men de tre siste nettene har han sovet 6-7 timer etter "kveldsmaten". Og 3-4 timer etter nattammingen :) deilig!
 
Ammer hele tiden. Han sovner rundt 21 og da sover han ca 2-3 timer. Etter dette så ammer jeg vel hver time ca. Altfor masse.
 
Ikke ammet de to siste nettene, JUHU!
 
Min har holdt det gående med hver time og noen ganger kan det gå 1,5 i mellom hele natten. Og 2 timer i mellom på dagen. (10uker) Jeg holdt på å dævve, prøvde å pumpe for å vite at han spiser godt (han ammer bare 5 min av gangen og vil i k k e ha mer. Men viser seg at han tydeligvis ikke spiser så mye, for jeg pumper ut 100ml på ene puppen, men han spiser bare 50ml og nektet noe mer, og kurven begynte å gå nedover vektmessig. Han begyner å spise mer og mer når det kommer til flaske, så nå prøver jeg å mixe det å amme og pumpe/gi flaske på dagtid, og i samarbeid med HS ble vi enige om mme på natten, så jeg slipper å være så mye våken på natta, og at baby får mer sammenhengende søvn han og! Nå spiser han når vi legger oss kl 22, så kl 03 også når vi står opp kl 07 og spiser 100ml, og mannen kan til og med ta noen netter. Det er helt syykt deilig, for nå kan jeg være litt menneske igjen og baby er ganske mye mer fornøyd :)
 
Back
Topp