Amming, men elendig forbrenning.

Villemoen

Forumet er livet
No har eg amma et år, og eg har aldri hatt så bedriten forbrenning før!
Eg går jo ikkje ned et gram, til tross for et bedre kosthold en nåken sinne...

Andre som har det sånn???

Og er det håp for neste unge som skal ammast? Kan det då bli bedre, og kiloane berre raser av??

Har gått opp i vekt med begge barna under amming[:'(]

Er jo ikke alle som går ned av amming. Jeg gikk jo ned etter fødselen, men tviler på at det var pga noe amming[:)]

Jeg var akkurat likens, spiste som en helsefrik, gikk masse tur og gjorde alt rett, men gikk ikke ned et eneste gram. Ikke ble jeg noe tightere heller så kan ikke skylde på muskler. Gikk ned et par kg da jeg slutta å amme, men da var jeg jo blitt gravid så da ble det ikke noen slanking :P

Håper det blir litt bedre denne gangen, men har mine tvil.

Kan legge til at jeg alltid har hatt høy forbrenning og masse muskelmasse, så det skulle ikke være noe galt med forutsetningene i teorien.

ORIGINAL: Gitte__

sign[:@][:'(][:(][:(][:(]

ORIGINAL: karmøy

ORIGINAL: Gitte__

sign[:@][:'(][:(][:(][:(]

ammingen gjorde ingenting positivt for vekta her heller[:'(] og etter nr 2 fikk jeg i tillegg lavt stoffskifte..

Har nå fått 4 unger, med de første 3 ungene så merket jeg null på kiloene under amming.
Men med han her lille karen jeg har nå, så forsvann iallefall nesten hele svangerskapsvekta innen 2 uker, manglet bare 1.5kg.

Nå er han 5 uker, og jeg mangler 0.5kg til at jeg veier startvekta igjenn.

Og eneste jeg har gjort for dette er å gomle sjokolade og smågodt, og pumpet meg [8D]

Jeg gikk veldig lett ned i vekt etter fødsel og under amming ... Men vet ikke om det har noe med amminga å gjøre ... ? 

Back
Topp