Amming med silikon

Tusta

Blir kjent med forumet
Etter forrige barn har har jeg fått silikon.
Noen som kan dele noen erfaringer om Amming med silikon? :smiley-angelic003

Jeg har ikke erfaring selv, men min svigerinne har ammet to barn etter at hun fikk silikon helt uten problemer ;)

Tja dem ble jo mye mye større så klart når ammingen var over så ble protesen forliten hang mere etter dem, men når jeg er ferdi med barn så skal jeg skifte ut for det er ingen vits og skifte om man ikke er ferdi for gjør man det så vil det bli likens neste graviditet[emoji4]allfall slik jeg opplevde forandringen men silikon

Jeg fikk det desverre ikke til, om det har sammenheng med silikon vet jeg ikke med sikkerhet. Håper å få det til denne gangen :-)

Ei venninne tok silikon etter 1.mann. Da 2.mann kom tre år senere, fikk hun problemer med at protesene vrei seg, ca. 8 mnd etter fødsel såg de normale ut igjen. Kanskje hun var max uheldig?

Jeg fikk det desverre ikke til, om det har sammenheng med silikon vet jeg ikke med sikkerhet. Håper å få det til denne gangen :)

Ammingen gikk dårlig med min første lille og det var uten silikon. Hun hadde for stramt tungebånd og fikk ikke sugd skikkelig. Så det trenger jo ikke være pga silikonen.
Håper såå at det går bedre denne gangen, selv med nye pupper :happy:

Back
Topp