Amming med nr 2

Kimsi

Forumet er livet
Dere som har barn fra før, når dere begynte å amme igjen var brystvortene fortsatt herdet eller måtte man "begynne på nytt"?
Bare lurer... [:)]

Måtte begynne på nytt ja...[8D]

Kan jo legge til at ammingen gikk mye lettere denne gangen likevel![:)]

Jeg hadde håpet de var litt herdet i det minste, men dengang ei [:@][:'(] Fikk en liten nedtur da ja, men det gikk jo over etter 2 uker da. De supre ammeskjoldene som slapp inn luft var geniale, Kimsi- vet ikke hva jeg skulle gjort uten.

Måtte begynne på nytt ja. Var jo litt over 1 år siden jeg hadde ammet sist da...Men gikk mye bedre å amme denne gangen[:)]

Jeg hadde ikke noe vondt i det hele tatt ved amming.
Er min 1 da...

Neeh... var ikke herdet! Eller de kan ikke ha vert det siden det tok meg 3.5 mnd før såret var grodd[&:] Var 1.5 år siden jeg ammet sist..

Jeg hadde ikke vondt denne gangen og det var 7 år siden jeg hadde ammet sønnen min. (ammet ikke nr 1.)

Jeg har jo ikke 2 barn, meen....

Jeg sluttet å amme da Martine var 4 mnd ca. Og prøvde å amme litt igjen her om dagen. En mnd etterpå. Og da var det vondt etterpå! Fikk helt sjokk jeg. Var som å amme for første gang. Og det var bare 1 mnd![&:][&:]

Var som å begynne på nytt ja. ble like sår denne gang -dessverre [:'(]

ORIGINAL: Heather

Jeg hadde håpet de var litt herdet i det minste, men dengang ei [:@][:'(] Fikk en liten nedtur da ja, men det gikk jo over etter 2 uker da. De supre ammeskjoldene som slapp inn luft var geniale, Kimsi- vet ikke hva jeg skulle gjort uten.

Å, så bra, da!!! [:D] jeg var heeelt avhengige av de selv. Klarte ikke å ha noe stoff borti brystvortene- da gikk jeg i så fall helt stiv for å ikke bevege på stoffet [:)]

ORIGINAL: Sandrine

Jeg hadde ikke noe vondt i det hele tatt ved amming.
Er min 1 da...

Sign.

På sykehuset sa de faktisk at de med "mørk" hud/hår ikke ble så lett såre som de med lys og følsom hud. veit ikke om dette stemmer da..

Jeg har mørk hår og delvis mørk i huden og ble ikke sår i det hele tatt.

ORIGINAL: ~FrkNovember~

Måtte begynne på nytt ja...[8D]

Kan jo legge til at ammingen gikk mye lettere denne gangen likevel![:)]

signerer denne[:D]

Back
Topp