Amming; jeg er på evig jakt etter mat og søtt

*Tåka*

Elsker forumet
Nå når jeg ammer så er jeg sulten hele tiden, og på konstant jakt etter søtt. Noen flere som kjenner seg igjen?

Mannen min busta meg i går mens jeg satt å gnafsa i meg minipakke på minipakke med lovehearts som vi hadde i bryllupet vårt, for to år siden...!
Han bare lettet på ett øyebryn og sa: "såpass!?!". Så han ser heldigvis galskapen.
Fortsetter dette kommer jeg til å se ut som ei dundre når de glade ammedager er over :-(

Jeg og! Ingen som kjenner skapene her bedre enn meg, men går fortsatt å kikker i de hvert ledige sekund :p

Ååå! Jeg også! Mannen driver "diskré " og kommenterer kaloriinnholdet i feks sjokoladen han ferska meg i å stappe i meg tidligere idag. Tror han er redd jeg ikke skal klare å kvitte meg med de 10 ekstra kg som sitter på rompa etter fødselen. Og jeg må innrømme at jeg er litt nervøs selv også. Vurderer å markere i kalenderen de dagene jeg klarer å IKKE spise godis. Til nå er det vel 0 dager jeg har klart det siden fødsel.

Kjøpte en pakke med franske vafler I går, gubben fikk to, resten forsvant mens han var ute å snakket med naboen :P

Samme her, er sugen hele tiden men tørr ikke spise siden lille får så magevondt av alt mulig :-/

Jeg gir mest mme, men merkelig nok er søtsuget her også :P

Nådde bunnen i dag da jeg spiste HaPå med skje...!

Her også!
Og det er så slitsomt!
Sa til meg selv at jeg kutter all brus godteri og sjokolade når han ble født. Klart brus, men blir sakte mer godteri.
Men har såååå cravings på fløteis med masse sjokoladesaus som stivner!!! Ingen cravings i svangerskapet.. Men nå!! Huff :(
Tatt av det meste fra svangerskapet... Men sluttkiloa som er tyngst :(

Jeg har det heldigvis ikke slik. Takker meg glad for det! ;)

Back
Topp