Amming i bæresele

Arya31

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2016
Har sett en video på YouTube hvor det blir demonstrert på en Ergobaby 360 som jeg har bestemt meg for å kjøpe. Funker det best til små, faste pupper? Det er ikke mine akkurat..
 
Jeg har Ergobaby Adapt, jeg er vel nå en C cup og de er ikke så faste :p Men klarer å amme i sela :) Krever bare litt trening i starten for å slippe ned vesla til et passende punkt.
 
Det er berre å slakke skulderstroppa litt så babyen kjem lenger ned :)
 
Ok. Får se om vi får det til. Får snart sitte- og liggersår da dagen stort sett består i å amme.. :)
 
Ergobaby 360 er kjempegod, og enkel å amme i når du får taket på det. :)
Du vil ikke angre på det kjøpet. :)
 
Ergobaby 360 er kjempegod, og enkel å amme i når du får taket på det. :)
Du vil ikke angre på det kjøpet. :)
Håper det :) mine pupper er ganske tunge med brystknopper som peker litt ned. Håper det likevel er en enkel sak. Ved sittende og liggende amming kan man jo "dandere" puppen lettere
 
Ammer masse i angelpack, løsner stroppene og midjebeltet slik at baby kommer lengre ned, flytter litt over på den sida han skal spise på, og strammer til litt når han er i rett posisjon, fungerer strålende! Men er nok lettere når babyen har en viss hodekontroll. Kan se for meg at borrelåsbeltet til 360 ikke er det letteste til sånn opp og ned, men det går sikkert med trening :)

Har ikke små faste pupper nei, er mer på DD.. Fleksiboobs har sine fordeler det og :p
 
Ammer i manduca, syns det er greit med store litt bevegelige pupper :D
 
Jeg ammer i ergobaby original, og puppene mine er oppe i G etter to barn. Så ikke akkurat små og faste;)
 
Ammer masse i angelpack, løsner stroppene og midjebeltet slik at baby kommer lengre ned, flytter litt over på den sida han skal spise på, og strammer til litt når han er i rett posisjon, fungerer strålende! Men er nok lettere når babyen har en viss hodekontroll. Kan se for meg at borrelåsbeltet til 360 ikke er det letteste til sånn opp og ned, men det går sikkert med trening :)

Har ikke små faste pupper nei, er mer på DD.. Fleksiboobs har sine fordeler det og :p

Det er det jeg har, fleksiboobs! ;) Høres mye bedre ut enn store hengepupper av str G;)
 
Back
Topp