Jeg har spist alt til nå, men har oppdaget at lillesnuppa reagerer på et eller annet. I går spydde hun ut hele sofaen, meg og seg selv. Hun hadde hylskreket i flere timer og krøka seg sammen. Tydelig at magen plaget henne. I hele natt har hun vært slapp og surka mye. Endte opp med å sove ca 4 timer mellom kl 22 og kl 12 i dag. I Natt kl 4 begynte hun å bæsje. Hun fylte tre bleier på rappen + at hun bæsja ut hele stellebordet, armen min og 2 håndduker, 2 ganger når jeg skulle skifte på henne. Etter det har hun nektet å sove alene. Har vært nødt til å knyte henne på meg med et bæresjal. Nå begynner hun å bli bedre, da. Håper hun blir frisk til i kveld, så hun får sove godt. Hun virker slapp og sliten.
Vesla her har fått magevirus, sjekket hos lege i går. Begynte med forkjølelse fra storebror som har blitt til lett luftveisinfeksjon og så videre til tarmene. Har diare og magevondt, ingen oppkast heldigvis. Hvis det fortsetter så bør du sjekke ut hos lege fort, spesielt mtp dehydrering. Det var det viktigste for oppfølgingen vår sa legen!