Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eldste sønnen min hadde kumelkallergi og jeg måtte holde meg unna melk og alt som inneholder melk ( t.o.m. Leverpostei har melk...) så jeg håper det vil ikke skje igjen for jeg har aldri hatt noe melk intoleranse ..Har ikke unngått noe enda, men spiste fiskeboller i hvit saus her om dagen, og da fikk mini mye luft i magen etterpå (fjertet like høyt som en voksen mann!) så tenker jeg får holde meg unna melk da jeg mistenker det var det som forårsaket luft. Reagerer litt på melk selv, er bare ikke så flink til å holde meg unna
Termin med lilleprinsen 18/2/14
Stakkars litaJeg har spist alt til nå, men har oppdaget at lillesnuppa reagerer på et eller annet. I går spydde hun ut hele sofaen, meg og seg selv. Hun hadde hylskreket i flere timer og krøka seg sammen. Tydelig at magen plaget henne. I hele natt har hun vært slapp og surka mye. Endte opp med å sove ca 4 timer mellom kl 22 og kl 12 i dag. I Natt kl 4 begynte hun å bæsje. Hun fylte tre bleier på rappen + at hun bæsja ut hele stellebordet, armen min og 2 håndduker, 2 ganger når jeg skulle skifte på henne. Etter det har hun nektet å sove alene. Har vært nødt til å knyte henne på meg med et bæresjal. Nå begynner hun å bli bedre, da. Håper hun blir frisk til i kveld, så hun får sove godt. Hun virker slapp og sliten.

Stakkars litahvorfor må det være så vanskelig å finne hva som ikke kan spises?
![]()
Oi såpass. Kanskje hun har fått et snev av omgangssyken eller noe bakterier siden hun både spydde og bæsjet så mye. God bedring til lillepia!Jeg har spist alt til nå, men har oppdaget at lillesnuppa reagerer på et eller annet. I går spydde hun ut hele sofaen, meg og seg selv. Hun hadde hylskreket i flere timer og krøka seg sammen. Tydelig at magen plaget henne. I hele natt har hun vært slapp og surka mye. Endte opp med å sove ca 4 timer mellom kl 22 og kl 12 i dag. I Natt kl 4 begynte hun å bæsje. Hun fylte tre bleier på rappen + at hun bæsja ut hele stellebordet, armen min og 2 håndduker, 2 ganger når jeg skulle skifte på henne. Etter det har hun nektet å sove alene. Har vært nødt til å knyte henne på meg med et bæresjal. Nå begynner hun å bli bedre, da. Håper hun blir frisk til i kveld, så hun får sove godt. Hun virker slapp og sliten.
Oi såpass. Kanskje hun har fått et snev av omgangssyken eller noe bakterier siden hun både spydde og bæsjet så mye. God bedring til lillepia!
Sent from my iPhone using BV Forum
Vaske hendene i såpe er bra. Sprit tar kun bakterier - ikke virus som gir magesyke. Vask toalett, servant, dørhåndtak ol med ren klorin. God bedring til deg også!Mye mulig. Nå har jeg blitt dårlig også.Vi er jo flinke å vaske hender og bruker håndsprit etter toaettbesøk og bleieskift. Forstår ikke hva vi kan ha blitt syke av....
![]()