Amming foran andre

Tenker ikke så mye over det om det er folk jeg kjenner. Da vi hadde svigers på besøk satte jeg meg bare i en stol noen meter unna sofagruppen hvor dem satt for å ikke være helt "oppi trynet" dems.
Jeg har ikke vært ute i offentligheten med mini enda, men tenker jeg kommer til å være veldig ukomfortabel med å amme foran alle og enhver. Dette har INGENTING med meg selv å gjøre for jeg tenker kropp (og i alle fall pupper i sammenheng med amming) er veldig naturlig. Tenker mere på at andre skal synes det er ufint/ikke greit... tror jeg må gå litt inn i meg selv for å ikke bry meg så mye:bookworm:

Synes det er helt OK. Er alltid kledt slik at jeg ikke bretter ut hele brystet - singlet innerst som jeg drar ned og genser over funker og er diskret :) Føler personlig at det er mest komfortabelt for meg. Om noen skulle føle seg støtt av amming, det driter jeg i! :)

Jeg har satt meg ned i kjellerstua og ammet der når vi har hatt besøk, med unntak av da vi hadde besøk av ei god venninne. Har nok litt. Med at jeg ammer med skjold og at det har vært litt styr, så jeg synes jeg flasher puppene så veldig. Tviler på jeg noen gang bil bli komfortabel med å amme f.eks. forran svigerfar, men på en cafe full av fremmede ville sikkert gå greit når jeg får litt mer orden på det og klarer å gjøre det litt mer diskret.

Back
Topp