Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har vært borti tette melkeganger selv. Her hjalp det med en varm dusj, så pumping. En annen ting jeg prøvde var ei bøtte med varmt vann og en klut jeg la på brystet og håndmelket.Da har jeg fått antibiotika kur, og må bare fortsette og pumpe for å få tømt brystet, men det er jo helt tett :-(
Eg har og silikon. Men puppene blei bare større så det blei mer plass når det kom mer melk. Men det varierer vell fra person til person. Men godt mulig det hjelper og øke melkeproduksjonenÅ ja, ikke noe poeng å øke produksjonen her, har silikon så lite plass :-(
Ja de blir større, men jeg hadde veldig stram hud da jeg tok de så er begrenset hvor mye det blir plass til :-( er 3. Barnet nå da, så mulig det er plass til mer denne gangenEg har og silikon. Men puppene blei bare større så det blei mer plass når det kom mer melk. Men det varierer vell fra person til person. Men godt mulig det hjelper og øke melkeproduksjonen
Det er akkurat det, vi skal jo ha det bra alle sammen, og hvis mor og baby sliter går det jo ut over andre familiemedlemmer også......Jeg har "kastet inn håndkle" dvs jeg fikk så og si ikke melk selv. Så etter mye styr og amming døgnet rundt i nesten 5 dager og vesla gikk mere og mere ned i vekt og ble mere og mere irritert på de puppene som det ikke kom noe ut av. Fikk jeg god støtte på sykehuset for å kun gå for flaske denne gangen. Hadde samme erfaringen i fra sist så disse puppene mine er nok ikke laget for å produsere melk men nå som jeg har roet meg med at det bare blir flaske har vi det så mye bedre begge to <3
Er 3 her og. Og eg hadde ikkje så stram hud når eg tok. Var for og fikse dei etter og ha Amma 2 barn. Var mer for og fylle i tomme pupper eg tokJa de blir større, men jeg hadde veldig stram hud da jeg tok de så er begrenset hvor mye det blir plass til :-( er 3. Barnet nå da, så mulig det er plass til mer denne gangen