Amming, bunad og 17.mai???

Villemoen

Forumet er livet
Ja, er det nåken som tar sjangsen på den kombinasjonen??

Eg trur ikkje eg orker, regner med eg kjeme heimigjen med sølja på tvers gjennom puppane då....

Eg tek sjansen. Gjekk bra i dåpen, so satsar på at det går bra no og. Har dessuten ingenting anna å ha på meg[&:]

Jeg får visst aldri brukt bunaden min (selv om jeg kan sy den ut selv [;)]). Det går jo ikke an å amme blant folk med den. Og det blir litt mye å kle av seg alle klærne for å amme på et do med lang dokø på en kafé på 17. mai..

Eg har ikkje bunad som passar (passer?). Hadde eg hatt det, så hadde eg brukt den [:D]

ORIGINAL: Pogo

Jeg får visst aldri brukt bunaden min (selv om jeg kan sy den ut selv [;)]). Det går jo ikke an å amme blant folk med den. Og det blir litt mye å kle av seg alle klærne for å amme på et do med lang dokø på en kafé på 17. mai..

hehe
kunne ikke sagt det bedre selv!

Kommer nok ikke til å ha på bunaden i år, altfor mye styr å ta den av ifht amming. Har hardangerbunad.
Får finne en fin kjole som alternativ..[:)]

Jeg tar'n på meg [:)]

Hadde den i dåpen fra 10 om formiddagen til 20 om kvelden. I helgen var vi i konfirmasjon og da hadde jeg den på fra 9.30 til 21.00. Ammet som vanlig hele dagen, men ikke der alle andre satt (bortsett fra én gang lørdag, da ammet jeg mens de andre satte frem maten men det var kun svigerinnen min og søstrene hennes som var der)

Min bunad er slik at jeg trenger ikke gjøre annet enn å kneppe den opp foran og dra opp bunadskjorten, ikke noe forkle eller snøringer som tar tid.

Går nok bra 17. mai også tenker jeg [:)]

Blir ikkje noke bunad i år nei ....
Trur ikkje eg får han på meg[8|] ... og da blir så bale når eg ska amma ...

Back
Topp