Ammeveiledning på Instagram - Smabarnsforeldre

Spire21

Forelsket i forumet
Marshmallows2021
Utmarsj 2024
Er en ammeveileder som svarer på spørsmål og sprer kunnskap om amming der idag :) Tenkte kanskje det var andre enn meg her som finner det nyttig! På Instagram, kontoen heter Smabarnsforeldre
 
Last edited:
Takk for tipset! Ingen amme-erfaring fra før, men tror det skal gå bra med litt kunnskap og litt stå-på-vilje :)
 
Har så innmari lyst til å få til ammingen. Skal på ammekurs på helsestasjonen her neste uke, men takk for tips allikevel. Er helt grønn på området, så det er bare supert med mer info!
 
Har så innmari lyst til å få til ammingen. Skal på ammekurs på helsestasjonen her neste uke, men takk for tips allikevel. Er helt grønn på området, så det er bare supert med mer info!
Så bra, jeg tror ikke det er noe ammekurs her om dagen dessverre :( Jeg har også veldig lyst til å få det til, og er sikkert minst like grønn som deg! Oppdater gjerne med tips dersom du lærer noe lurt på kurset :D
 
Ammehjelpen er en veldig informativ nettside. De har også Instagram . De dekker alt fra a til å.

Enig! Ammehjelpen sin hjemmeside var en life saver for meg sist gang da jeg strevde med ammingen! Jeg fikk også hjemmebesøk av en ammehjelper (vet ikke om dette er noe som gjøres nå under korona da). Kan også anbefale ammehjelpsgruppen på FB :)
 
Enig! Ammehjelpen sin hjemmeside var en life saver for meg sist gang da jeg strevde med ammingen! Jeg fikk også hjemmebesøk av en ammehjelper (vet ikke om dette er noe som gjøres nå under korona da). Kan også anbefale ammehjelpsgruppen på FB :)
Jeg er ammehjelper gjennom ammehjelpen, og vi gjør ikke hjemmebesøk nå i coronatid. Man kan dog få videosamtaler eller svar på telefon, messenger eller Mail. Mye kan løses ved å se videoklipp hvis man har problemer.
 
Back
Topp