Ammetopper

Mamstilen

Glad i forumet
Septembermødre <3
Noen som har forslag til ammetopper? Helst ikke så dyre, og helst noe som er litt flatterende på :)

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg kjøpte mine på HM men de var veldig enkle. Men fin pris :) og ammesingletene elsker jeg :)

Hvordan er de på da? Magen min er jo litt.. Porøs nå :P

Nei de jeg har sett er ikke fine syns jeg da... Så her blir det genser me knapper og heller en amme singlet under... Bedre å gå til innkjøp av slike som en får brukt etterpå også :)

jeg har av merke boobs fra forrige forrige gang, tror de er kjøpt på babybutikk1 eller noe... helt vanlig topp, syns de er supre :)

De dagene jeg ammet så hadde jeg på ammebh, en singlet fra HM med mye stretch i og en vanlig genser, litt løs. Den bare bretta jeg opp og brukte hårklupe til å feste den så trakk jeg ned singlet/bh :)

Oki :) takk for tips folkens :) føler meg ikkr helt komfortabel med amminga enda, så vil hels ha noe lettvint som jeg bare kan åpne opp når vi har besøk osv :)

Sist brukte jeg singlet under en videre genser. Genser opp og singlet ned, så lå det til rette for diskre amming... går nok for det denne gangen også......... ;-) Fikk noen ammeoverdeler fra H&M og Mamalicious, men synes egentlig det bare var pes...

Så på nett at HM har fått noen litt penere ammegensere og spesielt en tskjorte som jeg likte, problemet her er bare at butikken (vi har en) ikke har tatt det inn i sortimentet.. Ellers er det mye ammetøy som jeg ikke synes er så flatterende så ammesinglet og vanlige gensere blir nok brukt mest.

Liker ammesinglettene fra boob. Kjøpte hos zalando på salg. Merket noppies har også gode amme-bher og singletter.

har kjøpt ammesingletter på hm, og så har jeg løse gensere utenpå. Skulle gjerne hatt noen gensere som var enklere, men tanken på å ut til en butikk å prøve sånt er nok et stykke frem!

Back
Topp