Ammetopper og overdeler

Snoopy!

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
For å ikke kuppe den andre tråden om amme-BH. Hvor kjøper dere ammetopper? Bruker dere kun dette i ammetiden, eller bare når dere ikke er hjemme? Jeg er helt grønn på dette kjenner jeg. :p

Vet du, det finnes NADA fint av ammeklær... Jeg har prioritert finere singletter/topper og cardigans/kneppegensre de forrige gangene. Jeg har kjøpt meg en 2pk med ammesingletter fra h&m som er greie i begynnelsen og hjemme(er ikke akkurat kjempe fine ;p ) ellers finner jeg ingenting i grunnen :( så da blir det nok som sist, men forsåvidt greit også, å slippe bruke mye penger på ammeklær når man ikke vet hvor lenge man styrer med det :)

syns i grunnen ikke boob sine er så stygge å se på! og de ser praktiske ut.
Tror ikke jeg brukte noe særlig av ammetopper sist. La bare en gassklut over hviss jeg var offentlig å ikke ville blotte meg selv, og var ganske obs på å ikke ha på topper så jeg måtte dra oppover slik at hele magen vistes..

Jeg har aldri eid et eneste ammeplagg. Jeg har alltid singlet underst så når jeg ammet tok jeg genseren opp og singleten ned så da dekkes det som ikke trenger være framme.

Jeg har fra HM. Jeg lakk ikke så det holdt i massevis for meg:)

Vet du, det finnes NADA fint av ammeklær... Jeg har prioritert finere singletter/topper og cardigans/kneppegensre de forrige gangene. Jeg har kjøpt meg en 2pk med ammesingletter fra h&m som er greie i begynnelsen og hjemme(er ikke akkurat kjempe fine ;p ) ellers finner jeg ingenting i grunnen :( så da blir det nok som sist, men forsåvidt greit også, å slippe bruke mye penger på ammeklær når man ikke vet hvor lenge man styrer med det :)

Signerer denne med alt jeg kan..

Ammeklær er altså så nedprioritert :S
Blir HM topper og cardigans her og. :/

Sist gang ammet jeg ikke, men tenker å prøve denne gangen. Kjøper meg bare to amme bh'er og tenker å bruke vanlige singletter. Bor allikevel i oversized cardiganer som regel:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Sist brukte eg bare vanlige singletter fra cubus :)

Jeg har aldri eid et eneste ammeplagg. Jeg har alltid singlet underst så når jeg ammet tok jeg genseren opp og singleten ned så da dekkes det som ikke trenger være framme.
Samme her.

Tror jeg prøver meg med vanlig singlet jeg også i første omgang. :) Eventuelt supplerer med et par singlet/topper fra HM. Greit å ikke legge så mye penger i noe som bare blir brukt en periode.

Har ikke sett noen fine så tror jeg også holder meg til singleter jeg bare kan dra ned :)

De har noen kjempefine ammekjoøer i ull på ammehjelpen.no. Jeg har en slik fra ammetida i 2012 og jeg nærmest bodde i den:)
Ellers kjøpte jeg en ammebh i ull ( uten spiler) fra samme nettbutikk og den var også deilig på kalde dager:) jeg brukte en oppklippet nettingtruse ( klipte den slik som
En sports bh) med vaskekluter og ullinnlegg innerst på natta, det var behagelig på uten at det lakk melk om natta:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp