Ammetopp/genser?!

Drømmer&håper88

Glad i forumet
tenker veldig mye på Om man trenger ammegenser/singletter eller ikke? De er såååå dyre de som er så myke og gode på babyshop og barnas hus, tror det er Boob sitt merke hvis jeg ikke husker feil, jeg må bare ha noe som er veldig mykt og ikke stramt kjenner jeg meg selv:) noen som vet om man får kjøpt de
Myke noen billigere steder? Koster 450kr+ på babyshop og barnas hus:(

Venter en liten prins 9 November ❤

Sniker fra april :)
Kjøpte ammetopper når jeg fødte førstemann, men syns der er litt "bortkastet".. Kjøper heller vanlig klær med knapper/elastisk stoff osv :)

<3 18.05.11 <3 16.04.13 <3

Jeg kjøpte ikke første gangen og ser ikke behov for å kjøpe denne gangen heller.. Går helt fint med vanlig klær så :)

Storebror født 08.06.12 ❤
Lillebror venter vi på 06.11.13❤

Sniker litt.. Kjøp heller ammesingletter fra lindex, disse er, etter min mening, geniale.. Kan brukes under alle klær, og klærne kan løftes eller skyves til siden, og man slipper å blottlegge hele magen:-) mine pupper vår også så faste at annen bh eller mer støtte enn det jeg fikk fra singlettene ikke var nødvendig..

Lykke til, alt er forøvrig en smaksak for hver enkelt!

Jeg kjøpte heller ikke ammetopp med forrige. Jeg kjøpte singleter fra cubus (slike me spagetti-stropper), og hadde bare en genser med knapper/glidelås, evt. en luftig genser som var lett å dra opp eller ned. Det funket godt for meg og kommer nok til å gjøre det nå også.

Jeg hadde kun amme signlet fra HM sist eller bare vanlige singletter med litt elastiske stropper. Veldig greit å ha under andre plagg. Så kan man bare løfte genserene uten at hele magen blottlegges. Ellers var topper med knepping oppe også veldig greit.

Vil oxo annbefale amme singlettene fra lindex og hm.
Bruk vanlig genser,holder m sånn topp under

Back
Topp