Ammete!?

Beckymams

Just keep swimming
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Æg hadd tenkt å gi ammete t snuppa mi på straks 4 uka. Men når æg læs på den rosa boksen så står d at den kan gies direkte t barne etter at d har bynt me fast føde.

Men æg trudd at æg koinn gi d direkte t ungen æg.. Har æg misforstått da?? Sa t helsesøstra at æg skoill gi ammete, å ho reagert itj på d i d hele tatt...

ke? Ammete til ungen? Det har jeg ikke hørt om.. Drakk te`en selv jeg.. rosa boks av merket Helios..

Ja, æg har forstått d sånn at æg koinn gi ungen 1 -2 ts avkjølt ammete før hvert måltid...

oki. kan godt hende det. Har ikke hørt noe om det[:)]

ORIGINAL: novembersnuppe

ORIGINAL: Beckymams

Ja, æg har forstått d sånn at æg koinn gi ungen 1 -2 ts avkjølt ammete før hvert måltid...

Det gjorde vi når snuppa var liten. Fikk tips om å gi det mot luft i magen. Men det var en hvit boks med te-poser fra helsekosten.

Da ha sambo kjøpt feil type te da tydlivis... [&:]

Det gjorde vi når snuppa var liten. Fikk tips om å gi det mot luft i magen. Men det var en hvit boks med te-poser fra helsekosten.

Da ha sambo kjøpt feil type te da tydlivis... [&:]

Tror ikke det skal ha noe å si hvilken amme-te det er. Jeg fikk hvertfall ikke et spesifikt te-merke jeg skulle bruke. Kjøpte bare den første jeg fant jeg. På den esken sto det ingenting om hvorvidt man kunne gi det til barn eller ikke, men jeg ga det til henne likevel. Drakk det selv også da, rett før amming, og jeg syns det fungerte bra på oss begge(magen hennes og melkeproduksjonen min)

Æg vettitj om æg tørr å gi ho den her når d  står at den kan gies t barn etter at dem har bynt me fast føde.. Lillegull får jo bare pupp å ho e itj en måned en gang..

Back
Topp