Ammete

Januarmamma87

Elsker forumet
Januarlykke 2016
Dere som drikker ammete, hvilken type drikker dere? Var innom de fleste sist, men husker ikke lenger hvilke som var gode og hadde best effekt :-)

Jeg drikker apotekets ammete, og sen fungerer godt her, men fikk tips om at fennikkel te var bedre, men ikke prøvd enda. :-)

Kloster drikker jeg, er fornøyd med den :) fikk den i gave og har bare fortsatt med den :)
Samme her :) vet ikke om den fungerer, men lille har ikke hatt vondt I magen, og min produksjon er god. Mulig det er tilfeldig, men nå "må" jeg drikke 3 kopper hver dag.

Kjøpte en på Life fra Helios, virker som den har bra effekt på magen til lillegutt så nå er det 2 kopper om dagen skal forsøke å presse inn en til så det blir 3 kopper ;)

Her drikkes "Ammete NAF" som er apotekets egen :) Drikker kun selv ca 3-4 små kopper til dagen hvor jeg blander 1ts istedenfor 1/2ts som står på pakken. Fungerer veldig godt her! :D

Apotekenes ammete. Startet i går, har hatt god effekt etter andre koppen så her fortsetter jeg!

Jeg liker egentlig ikke te/kaffe/toddy osv.. Klarer det ikke. Men har fått i gave og kunne tenkt meg å prøve.
Vil det ha samme effekt om jeg kjøper den i kjøleskapet etterpå så det blir mer som saft?

Jeg liker egentlig ikke te/kaffe/toddy osv.. Klarer det ikke. Men har fått i gave og kunne tenkt meg å prøve.
Vil det ha samme effekt om jeg kjøper den i kjøleskapet etterpå så det blir mer som saft?
Syns å ha lest det flere plasser at folk gjør det! Teen må vel bli varm for å klare trekke ut teen på en måte :)

Ønsker å prøve en annen te en fra apoteket da jeg egenlig ikke synes at den smaker godt.. tenkte å gå meg en tur til byen og skal prøve ut helsekost butikken jeg pleier å kjøpe teen min fra:)
Tenkte å prøve ut litt annen te jeg også for å teste ut litt i forhold til den prompinga:P

Takk for mange gode svar, ser flere har nevnt kloster, så tenkte å prøve meg på den først :-) Noen som vet hva som er forskjellen mellom ammete og fennikelte? Øker begge produksjonen? Vet ikke om jeg trenger økt produksjon, lillesøster har begynt å svelge en del luft under amming, og det virker som om det er melka som kommer veldig fort.

Back
Topp