Dere som drikker ammete, hvilken type drikker dere? Var innom de fleste sist, men husker ikke lenger hvilke som var gode og hadde best effekt 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme herKloster drikker jeg, er fornøyd med denfikk den i gave og har bare fortsatt med den
![]()
Nei, i dag har jeg og det!Si meg en ting...er det bare jeg som fiser noe jævlig av den amme te'en eller??![]()
Syns å ha lest det flere plasser at folk gjør det! Teen må vel bli varm for å klare trekke ut teen på en måteJeg liker egentlig ikke te/kaffe/toddy osv.. Klarer det ikke. Men har fått i gave og kunne tenkt meg å prøve.
Vil det ha samme effekt om jeg kjøper den i kjøleskapet etterpå så det blir mer som saft?
Haha helt viltNei, i dag har jeg og det!![]()
Jeg reagerer på det samme fra apotek teenSi meg en ting...er det bare jeg som fiser noe jævlig av den amme te'en eller??![]()
Tenkte å prøve ut litt annen te jeg også for å teste ut litt i forhold til den prompingaØnsker å prøve en annen te en fra apoteket da jeg egenlig ikke synes at den smaker godt.. tenkte å gå meg en tur til byen og skal prøve ut helsekost butikken jeg pleier å kjøpe teen min fra![]()