Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er den jeg også har kjøpt. Føler du den har noe for seg ?Drikker en kopp kloster te hver morgenegentlig bare fordi jeg er vant til å drikke te så hvorfor ikke
begynte når jeg kom hjem fra sykehuset
![]()
Har hvertfall fått masse melk og lille gir ikke uttrykk for at han har vondt i magenEr den jeg også har kjøpt. Føler du den har noe for seg ?![]()
Har kjøpt en anis-fennikel-karve-te som jeg tenkte å ta en kopp av allerede på sykehuset. Fikk tips av ei venninne. Men at man ikke trenger å starte for fullt med en gang, men litt gradvis. Var vist bare fint å få en med en gang pga at den også var fin for egen del for å få i gang magen osv etter fødsel.
Inneholder nesten det samme som ammeteen (foruten brennesle tror jeg). Blir kjekt å prøve etter å ha hatt ett kollikk-barn![]()
Det er av merket "Kloster" som man får kjøpt på helsekost. Blant annet Life har den. Verd et forsøkJeg har ei snuppe med mye luftsmerter.. Har veldig lyst å prøve ut teen du snakker om. Hva heter den og hvor får man kjøpt den?
Samme problemet hos, at lille bare drikke den tynne melken ig dermed en del vondt i magen men det skyldes at har så dårlig sugetak. Kanskje skulke ha prøvd den teen derJeg tror jeg har for mye melk og at snuppa får i seg for mye av formelken og ikke den siste tykkmelken. Pga dette har hun veldig mye luft i magen. Tror dere den teen dere snakker om kan virke på hennes luftsmerter?
Vi hadde samme problem å da fikk vi tips av helsestasjonen om å pumpe ut litt av formelken før amming å da ble det mye bedreJeg tror jeg har for mye melk og at snuppa får i seg for mye av formelken og ikke den siste tykkmelken. Pga dette har hun veldig mye luft i magen. Tror dere den teen dere snakker om kan virke på hennes luftsmerter?
Var derfor jeg ble tipset om den som heter "fennikel" eller den "fennikel, karve, anis" - fordi de urtene er mer konsentrerte mot akkurat fordøyelse. Mens ammete er også inneholder brennesle og en ting til tror jeg. Men vet ikke - må bare prøveLeste litt, å amme te kunne hjelpe på produksjon om man har lite, men om man da drikker vil jo produksjon bli større, vil ikke det da si at barnet ikke får i seg den fete melken om det ikke klarer drikke så mye?
Mulig jeg er helt på bærtur assa![]()
I dag har vi økedøgn så går litt surr for meg![]()
Lurer på om ammete, i tillegg til å hjelpe på luftsmerter, øker/opprettholder produksjonen. Ville lest nøye på pakken først, for å sørge for at den ikke gjør det. Litt dumt å få enda mer melk om det er nettopp det som er problemet ;-) Vet de har en te som demper produksjonen, men husker ikke hvilkenJeg tror jeg har for mye melk og at snuppa får i seg for mye av formelken og ikke den siste tykkmelken. Pga dette har hun veldig mye luft i magen. Tror dere den teen dere snakker om kan virke på hennes luftsmerter?