Ammete

**MarteMor**

Mamma for første gang
Aprilbarna`15
Kjøpt ammete og lurer på om det er meningen den skal være så svak?
NAF ammete og er jo bare "frø" som skal trekke i 10 min. Syntes den smaker varmt vann og lukter litt lakris.

Jeg bruker Helios, da, men vil tro det er riktig dersom du følger "doseringen"?

Den er ikke så sterk nei, men den fungerer for oss hvertfall. Jeg drikker to kopper hver dag. Den milde smaken er litt av grunnen til at jeg orker å drikke den, er ikke noe glad i sterk te.

noen som har merket forskjell på seg selv?
enten så får jeg mer luft i magen av te'en eller så får den ut lufta jeg da produserer..
jeg fiser iallefall heletiden føler jeg! :o

Last edited:
Jeg får aldri til å drikke mer enn én kopp. :P Når jeg har laget den har jeg ikke tid til å drikke, så den styrter jeg i meg etter den er blitt lunken/kald. :P

Tror to-tre kopper holder i massevis. :)

okei :)
drikker mellom 2-3 kopper om dagen.. merker forskjell på lille så er verdt det selv om jeg må styrte den i meg kald..

Trodde det bare var en myte at det fungerte jeg :-/
Men da skal jeg jammen meg kjøpe inn i dag !
Hvilken anbefales? Har kun apotek og dagligvare her.

Hvorfor ? :-)
Mageknip ?
Ja, jeg tror det! Hadde en periode jeg ikke drakk ammete fordi jeg glemte det... Da var mini helt fin... Så begynte jeg å drikke det igjen og de siste dagene har hun vært kjempe urolig hele natta og mye på dagen! Så nå skal jeg kutte det ut å se om det blir bedre ;)

Ja, jeg tror det! Hadde en periode jeg ikke drakk ammete fordi jeg glemte det... Da var mini helt fin... Så begynte jeg å drikke det igjen og de siste dagene har hun vært kjempe urolig hele natta og mye på dagen! Så nå skal jeg kutte det ut å se om det blir bedre ;)

Oi, jasså. Men da tenker jeg at jeg prøver og så hvis ho blir urolig osv så regner jeg med det er amme-teen som gjør det. :-) Takk for svar!
Trodde det var sånn naturlig at det skulle ikke merkes liksom :-/

Oi, jasså. Men da tenker jeg at jeg prøver og så hvis ho blir urolig osv så regner jeg med det er amme-teen som gjør det. :-) Takk for svar!
Trodde det var sånn naturlig at det skulle ikke merkes liksom :-/
Ja, nei.. Hvem vet.. Kanskje det er no annet hu reagerer på!? Ikke godt å si... Verdt et forsøk ihvertfall !! :D

Ja, nei.. Hvem vet.. Kanskje det er no annet hu reagerer på!? Ikke godt å si... Verdt et forsøk ihvertfall !! :D

Jeg tenker det er nok det, hvis hun ble roligere når du ikke drakk teen :-)
Hvilken te var det?
Ja, er vel verdt et forsøk tenker jeg :-D

Back
Topp