Ammete, plaget med deres mage?

Lucy79

Forelsket i forumet
Jeg kjøpte her for noen dager siden kloster sin ammete og kloster sin te med fennikel, karve og anis (som vistnok skulle hjelpe mot magen?....) Men herregud så dårlig jeg selv er blitt i magen. Har ikke direkte vondt, men må plutselig springe på do, og der kan jeg bli sittende en stund. Bare skikkelig løs mage, og dette er en 4 dagen jeg har det slik. Magen "buldrer" mye og for tiden.

Noen andre som har reagert på diverse ammete og andre urte te?

Jeg kjøpte på apoteket, merket ikke noe jeg... Men du skal ikke drikke for mye, 2 kopper til dagen, ca...

Kan jo være jeg som reagerer noe sinnsykt på de urtene [8|] Blir det ikke bedre, skal jeg heller prøve å kjøpe på apoteket istedet for helsekosten

Uff, er ikke enkelt med hard mage heller. Men holder på å bli idiot av min superløse mage!!!!!! [:-][:-]

Hmm.. Det var snedig.. Er nok sikkert at du reagerer på urtene ja! JEg har drukket det en ukes tid nå, og ikke merket noe... [:-]

Kanskje det er urtene ja..
Hvordan får dere ned teen egentlig?? Jeg har prøvd, men den smaker dyrebutikk synes jeg [:'(] tips taes gjerne imot!

ORIGINAL: annikken25

Synes Kloster amme-te er kjempegod jeg[:D] Ble kanskje litt løs i magen et par dager, men det har gått over nå...Og jenta mi har ikke vært plaget med luftsmerter etter jeg begynte med den[:D][:D][:D]

Drikker 3-4 kopper om dag, det som er anbefalt på pakken...apoteket sin er vel bare 1-2 kopper om dag...[:-] Har hørt at apoteket sin smaker tyrkisk pepper/sambuca[:'(]

den jeg var kjøpt på apoteket smaker dyrebutikk.. Kunne heller ønske den smakte tyrkisk pepper.. Kanskje jeg skal prøve den du har kjøpt istedet..

ORIGINAL: Lovee

ORIGINAL: annikken25

Synes Kloster amme-te er kjempegod jeg[:D] Ble kanskje litt løs i magen et par dager, men det har gått over nå...Og jenta mi har ikke vært plaget med luftsmerter etter jeg begynte med den[:D][:D][:D]

Drikker 3-4 kopper om dag, det som er anbefalt på pakken...apoteket sin er vel bare 1-2 kopper om dag...[:-] Har hørt at apoteket sin smaker tyrkisk pepper/sambuca[:'(]

den jeg var kjøpt på apoteket smaker dyrebutikk.. Kunne heller ønske den smakte tyrkisk pepper.. Kanskje jeg skal prøve den du har kjøpt istedet..

Min apotek-amme-te heter Helios amme-te og er kjempegod!!! Best med litt sukker i...

http://www.etgronnerehjem.no/productdetails.php?product=687

Hm..... Skal i allefall prøve den litt til. Men har ikke drukket så mye til den da magen min ble helt krakilsk. Satser på at det kun er en tilvenning over noen dager da. Men det virker som at Vilde har fått litt mindre plager da.... Men kan være at det er litt for tidlig å si. Hu er enda småsur når hu tar i og prøver å få ut luft og bæsj, men "takene" er ikke så ofte som før.

Men pr dags dato er det nå kun på meg teen har funket... Hehehehe [8D]

Back
Topp