Ammetøy

Jeg har ikke fått mini enda, men bruker de ammebh'ene fra Lindex allerede nå. De er jo bare kjempe deilige å ha på. :)
De er så :) jag hadde noen fra hm først men så vokste puppene gitt :p hehe så fikk tak i disse å de er mye bedre :D
Har amme singletter fra hm da å de er å gode :)

Har en amme-bh fra barnas hus (boob), ellers bruker jeg bare vanlige klær :) Skal kjøpe meg de fra Lindex også ser jeg nå, de så gode ut :) Sist brukte jeg bare amme bh helt i starten, gikk fort over til vanlig bh. Får jo så fæl form i de amme bh-ene :P

Denne gangen har jeg investert i noen ammeplagg. Har noe mamalicious og noe fra hm. Av amme-bh har jeg den i ull fra boob - fantastisk! Og har to gamle og en ny fra Lindex. Ellers mange av de fra hm, men liker de ikke så godt. Blir nok å investere i en til fra boob, bare ikke i ull.

Har en amme-bh fra barnas hus (boob), ellers bruker jeg bare vanlige klær :) Skal kjøpe meg de fra Lindex også ser jeg nå, de så gode ut :) Sist brukte jeg bare amme bh helt i starten, gikk fort over til vanlig bh. Får jo så fæl form i de amme bh-ene :P
Haha ja :p men det får bare være :p

Har den boob ammebh i ull, og den er SÅ deilig!! Bruker den enda, men snart kan jeg legge vekk/få unna ammetøyet her.

Hva bruker dere? :) hvor er det kjøpt å er dere fornøyde? :)

Her bruker jeg disse fra Lindex :
http://www.lindex.com/m/no/dame/mom/undertoey/7065228/Amme-BH/?styleId=55813787

Elsker de for kjenner ikke at jeg har de på :)

Over bruker jeg bare en singlett å en vanlig genser :)

Hvordan er disse i størrelsen? Jeg er ganske raust utstyrt i "den avdelingen", og litt engstelig for å ikke finne noe som er stort nok :/ Kikket på disse på nettet tidligere også, og synes de ser kjempedeilig ut, men hvor store er de egentlig?

Jeg kjøpte amme bh først hos cubus. Desverre ser det ut til at verken str s,m, eller l passer meg der, så dem får jeg ikke brukt.
Så kjøpte jeg hos elles. En som liksom Skulle være behagelig uten spiler. Prøvde den og fikk skikkelig gnagsår på sidene av den, så den får jeg heller ikke brukt:( Så nå har jeg 4 amme bh som jeg ikke får brukt. Burde nok prøvd i butikk og lagt litt mer penger i for å bli fornøyd. Men ikke alt pengeboka strekker til til heller.
Men men, greide meg fint uten amme klær forrige gang, så skal nok gå veldig greit likevel:)
Har en amme genser da, som jeg har kjøpt på ellos:)

Hvordan er disse i størrelsen? Jeg er ganske raust utstyrt i "den avdelingen", og litt engstelig for å ikke finne noe som er stort nok :/ Kikket på disse på nettet tidligere også, og synes de ser kjempedeilig ut, men hvor store er de egentlig?
Jag kjøpte en str større enn jeg bruker til vanlig. Men jeg hadde nok passet den vanlige å :)
Men du kan sikkert prøve den i butikk?

Jeg gikk opp i str ganske tidlig i svangerskapet, så har brukt disse siden slutten av 1.trimester. Veldig behagelige, men disse kommer jo i 2-pack, og jeg bomma der på at jeg ikke prøvde begge to.. Den ene passer, men den andre er fortsatt for stor, det virker som den er en str større enn den andre selv om det står L i begge. Hvis jeg sammenligner med hm str tror jeg den minste tilsvarer 80d/e.

Tusen Takk for svar både Rosahårdått og Prippen :) Jeg er og har vært ganske fastlåst de siste to månedene pga lei bekkenløsning, så trasking i butikker står på ingen måte øverst på min ønskeliste. Jeg sjanser heller på nettshopping. Det funker stort sett fint, men ble litt vanskelig når størrelsene plutselig var annerledes enn vanlig.

Eg bruker de bh-ene fra Lindex også, bare i grå og rosa. Så har eg vanligvis singlet og løs bluse eller T-skjorte over. Har 2 amme singleter og en amme topp, har absolutt lyst på flere, mye enklere å amme med de :)

Back
Topp