Ammetøy

Micca

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2015
Hva vil dere anbefale av ammetøy/ammebh?

Hva slags ammeinnlegg synes du er best?

Absolutt mest fornøyd med libero sine ammeinnlegg. Tykke, myke og rimelige :)

Blitt veldig glad i ammesinglettene fra H&M, da trenger jeg ikke bh under og bruker bare en cardigan over ;) Og så kan jeg anbefale ammeinnleggene til lilleba, de er så mye og gode :Heartred

Absolutt mest fornøyd med libero sine ammeinnlegg. Tykke, myke og rimelige :)
De bruker jeg også. :) Har også vært fornøyd med ammeinnleggene fra coop anglamark, men vanligvis handler jeg på rema, og kjøper derfor libero.

Jeg kjøper amme-bher på change eller mammatrend.no. Jeg vil bare ha bher med spiler, og bruker en usannsynlig teit størrelse som ikke selges i vanlige butikker, så jeg har lite å velge i når det gjelder bh. Bruker ikke noe spesielt ammetøy ellers, bare en vanlig singlet under tøyet, så jeg kan dra opp genseren eller t-skjorten.

Veldig fornøyd med ammebh fra h&m :) Brukt medela sine ammeinnlegg, men idag byttet jeg til libero! :D

Har kjøpt endel ammetopper på ebay. Genialt med åpning foran slik at man slipper å kle av seg når man er ute blant folk :)

Jeg synes de på hm er så utringet - føler jeg må dekke meg til når jeg ikke ammer. Kjøpte en singlet på barnas hus jeg er veldig fornøyd med - innbiller meg at merket het noe med boobs :p

Jeg bruker også singlet fra H&M, superdigg å slippe BH;) Synes også de gjør meg veldig "naken", så når jeg er utenfor huset dekker jeg meg mer til. Har også en singlet fra ASOS, den er skikkelig myk og deilig:)

Bruker ullinnlegg fra ullrik, skal IKKE ha brystbetennelse, og så ammeinnlegg fra Libero under (altså inntil brystet). Synes Medela sine var ok også, men prismessig er jo Libero bedre.

Har også særs ukurant bh str normalt sett, så har en ordentlig bh fra change som jeg bruker mår jeg skal ut av huset og så bruker jeg Lindex sine hjemme.

Jeg bruker Libero ammeinnlegg, men har begynt å reager på dem :s blir rød og ømt..

Ellers har jeg kjøpt ammesinglett fra lindex også bruker jeg en litt løs topp over når jeg er ute blant folk :) evt en vanlig singlett som jeg kan dra nedover.

Takk for svar. Selv har jeg gått til innkjøp av noen ammetopper og singletter fra mamalicious.no og ammebher fra h&m.

Testet de fra mamalicious i sta, og de virker diskré og behagelige. Fint å ha på seg ved besøk og kafé. Blir spennende å begynne å bruke dem ;)

Av ammeinnlegg har jeg kjøpt to typer, Libero og Medela.

Back
Topp