Ammetøy ?

Tvillingmamma91

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Hvor mye burde man ha ? Burde man kjøpe ny garderobe med kun ammetøy ? Hva gjør dere ? Har noen erfaringer med det ?

Heisann.
Jeg har ammet tre barn og venter nå nr fire.
Jeg har aldri hatt ammetøy og kommer ikke til å kjøpe det nå heller :-)
Bruker vanlige gensere som jeg drar opp eller kjoler med stropper som jeg drar ned. Bruker et sjal for å dekke til evt ;-)

Jeg er usikker på dette også..

Brukte noen ammetopper med førstemann, synes de var lettvinne! Og ammebher!! Da uten spiler, for puppene var så hovne og vonde i førsten da melka kom så jeg hadde aldri klart å bruke vanlig bh :p

Heisann.
Jeg har ammet tre barn og venter nå nr fire.
Jeg har aldri hatt ammetøy og kommer ikke til å kjøpe det nå heller :)
Bruker vanlige gensere som jeg drar opp eller kjoler med stropper som jeg drar ned. Bruker et sjal for å dekke til evt ;-)
ammebh da ?

Amme-BHer er et must. Et par-tre ammetopper kan være kjekke å ha (jeg brukte det mye), men ikke nødvendig :-)

Det eneste jeg hadde sist var tre ammebh-er. Trengte i grunn ikke noe særlig mer...

Jeg bodde i ammetoppene til hm sist. De som heter Mama 2-Pack Ammetopp. Da var magen alltid dekket og siden det var støtte sydd inn i de trengte jeg ikke ammebh. Eneste er at det er kjedelig utvalg av farger;)

Jeg har også bare brukt amme bh med mine 2. Men vurderer å kjøpe et par ammetopper denne gangen. Får se. ☺

Jeg bodde i ammetoppene til hm sist. De som heter Mama 2-Pack Ammetopp. Da var magen alltid dekket og siden det var støtte sydd inn i de trengte jeg ikke ammebh. Eneste er at det er kjedelig utvalg av farger;)

Disse skal jeg se etter. ;) Jeg tar meg friheten til å kjøpe meg én eller to ammetopper denne gangen. :P

Noen som kan anbefale gravidbukser?

Disse skal jeg se etter. ;) Jeg tar meg friheten til å kjøpe meg én eller to ammetopper denne gangen. :P

Noen som kan anbefale gravidbukser?
Noen i en annen tråd som snakket om lindex sine.. jeg har bare hm sine og føler at de fort sklir ned..

Noen i en annen tråd som snakket om lindex sine.. jeg har bare hm sine og føler at de fort sklir ned..

Takk for tips. :) Jeg er så lei tights. Det var det jeg gikk med sist. Hittil har joggebukser vært mye brukt...
Jeg kom på at det var en annen tråd her der vi snakket om bukser... Må finne den. :P

Takk for tips. :) Jeg er så lei tights. Det var det jeg gikk med sist. Hittil har joggebukser vært mye brukt...
Jeg kom på at det var en annen tråd her der vi snakket om bukser... Må finne den. :P
Jepp... vi har nok litt forskjellige kroppsfasonger også, så ulike bukser passer ulike personer..

Back
Topp