Ammetøy!

Snart•tobarnsmor

Betatt av forumet
Nå er jeg skikkelig lei av klærne mine, og lei av at ingenting sitter fint... Men jeg vil heller spare pengene og gjøre innkjøp av nye klær etter at junior har kommet. Så nå ser jeg en del på ammetøy. Problemet er bare at det se ut som nesten alt ammetøy også er gravidtøy! Jeg blir skikkelig irritert, altså. Er gravid/ammende sett på som det samme i klesbransjen? To år der man skal gå i joggedress og hettegenser, evt kjoler som sjelden har andre farger enn svart, grå, hvit, mørk blå eller lilla??? Noen som vet om noen gode butikker/nettbutikker?


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
har ikke hatt ammetøy eller behov for det, men er storforbruker av singletter, så bretter ikke opp alt mulig for å finne puppen :p det finnes jo en del fine/løssittende bluser o.l som er ok å ha i ammeperioden.
 
Jeg brukte svært lite ammetøy sist jeg ammet, hadde som regel singlet med en litt vid genser over bare:) Tenker det får gjøre nytten denne gangen også:)

♡ appen ♡
 
Jeg bruker mine vanlige klær nå jeg.. syns mye av ammeklærne er så kjedelige! Det jeg gjør, for å slippe å brette opp å vise hele magen når jeg ammer, er at jeg bruker en ammesinglett under gensern jeg har på meg ;) Ellers bruker jeg bare noe som er så strechy at jeg kan dra det nedfor puppen også har jeg en klut jeg legger over så ikke alt vises :)

Synd det ikke finnes litt stilige ammeklær til en billig penge lett tilgjengelig. Mye fint på nett, ja, men er jo greit å kunne prøve ting :)
 
Jeg bruker vanlige klær, bortsett fra kjoler (som jeg elsker).Jeg legger ei pute i fanget, da vises ikke magen, tror jeg?
 
Back
Topp