Ammetøy

MTDC

Forumet er livet
VIP
Det ble diskutert ammetøy for en stund siden, husker ikke hvor.. Poenget var i hvertfall at man i stedet for ammetopp kunne ha vanlig singlet og ...(husker ikke), så kunne man dra den ene opp og den andre ned.. Noen som kan hjelpe hukommelsen min litt på vei?:-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Singlet og løs topp over? Det brukte jeg mye. Funket supert. :)

Jeg har noen få ammetopper jeg fikk kjøpt brukt av ei på jobb, ellers tenkte jeg bare å bruke singletter hvis det går... Begynner med det i allefall, så får jeg se hvordan det funker :) Kjenner jeg er veldig spent på denne amminga altså!

Jeg er superspent på amming jeg også:-) Fikk det ikke til sist, så jeg skal få ekstra oppfølging denne gangen:-)

Hva drar man opp og hva drar man ned om man har løs topp over da?:-P Jeg er veldig glad i singleter så jeg kommer nok ikke til å bruke ammetoppene selv om jeg har et lass;-)

Ned med singlet og opp med toppen. :P ellers funker cardigan over singlet også. :)

BVforum via HTC

Ned med singlet og opp med toppen. :P ellers funker cardigan over singlet også. :)

BVforum via HTC
Takk:-) Føler meg superblond;-) Men sist hadde det ikke noe å si hva jeg hadde på meg.. Det rant overalt så jeg måtte gjemme meg på doer og bad uansett;-)

Har aldri brukt noe ammetøy annet enn amme-bh da. Bare vanlige klær. Bare husk at det kan være upraktisk med kjole når den må dras opp til haka.... You live and learn, hehe :)

Back
Topp