Ammetåke...!!

tinejento

Elsker forumet
Jaja..
Sambo begynner å bli litt frustrert over meg nå tror jeg[8D] -glemmer aaalt, mister ting og søler heeele tiden!![8|][;)]
Dette kan bli et artig år jenter![;)]

Lå i senga mi i sted og kikket på kalenderen på mobilen (prøver å huske å skrive opp ting der). Da så jeg at det var 16 april idag..-lå lenge og lurte på hva det var som skulle skje idag.. visste det var noe.
Gikk inn på kjøkkenet, for der henger den andre kalenderen min!
Jeg skal på helsestasjonen idag jeg visstnok, se ammefilm med jm og andre med termin i mai!!![8|] fjern? neida... Flaks for meg er det ikke før kl13[:D]

Noen andre som har det på samme måte?

Jaja.. får vel spise litt og gå i dusjen jeg nå da[8|][;)]
Snakkes etter ammefilmen[8D]

Jepp! Kaller det bare pre-ammetåke[;)]

hei hei, joda samme opplegg her ja! skulle legg sammen no badetøy i går til barna, og ,believe it or not, så presterte jeg å legge bikinin til jentungen i KJØLESKAPET!!!! Men det hører med at jeg sto med en fløteputt i den andre hånda da, og det var jo den som skulle dit lixom...hehe[:D]sambo bare rista på huet av meg....[:D]

Jada, her er det samme ulla..... sambo er sliten av meg tror jeg[:)]
Jeg glemmer så og si alt! Lever i et vakum inne i ei boble jeg, heldigvis er Håvard inni den bobla!! Men sambo stakkar, må vente utenfor[;)]

Hehe, jeg glemmer alt... Mobilen er mitt faste holdepunkt, for der kan alle nå meg og jeg nå dem, og alle mine avtaler lagres der... Jeg er virkelig et susehue for tiden...og det er noe frustrerende, men også litt sjarmerende!

Hehe, så bra!! (ler litt)[8D][:)]
Glemte helt bort forrige jm time jeg, så jeg er vel egentlig enda verre..[&:][8D] 
Glemmer også alt mulig anna, det er gubben som må holde styr på d meste nå for tiden.. (har du hugsa lommeboka, har du sv.skap-papira dine med deg osv!!)

Å for ikke å nevne søling!! HErlighet, etter at jeg har spist middag ser det ikke uuut rundt meg!! Huff...godt det finnes både støvsuger og vann!! [8D][:D][:)]

Joda, er litt mere distre ja..
Har det mest med tannpussen til gutten da.. Greier bestandig å prestere å ha tannkrem på feil tannkost.[&:] I går konsentrerte jeg meg virkelig om å huske å ta rett, men det endte med at jeg ble stående å pusse tenna mine med barnetannkrem samtidig som jeg pussa hans.[:)]
"Nei, Mamma da.. Nå igjen..!!.." sa gutten,hehe.[;)]
Det utrolige er at tannkostene våre ikke ligner i det hele tatt.[8|]

Hehe, ja sånn har eg vært heile svangerskapet. Glemte at eg skulle på jobb ein gong!!! Skikkelig pinelig, for når sjefen ringte kl 8 (skulle begynne 07.30) så var eg på Voss, og kunne tidligst vere på jobb kl.13.00...[&:] 

Hehe, nei, har det heldigvis ikke sånn...ENNÅ..[8D]  Men jeg må skrive opp det meste jeg skal gjøre, blir så stresset uten å ha en plan[;)]

ja kjenne te d...

Skriver lister på alt jeg ...Mannen min er veldig fornøyd med den pre-ammetåka han ,for en gangs skyld er ikke han den mest glemske i familien lenger ..[:D]

Huskelapper på mobilen er et MUST..
har vert sånn lenge, jeg, men nå har jeg iallefall en unskyldning for det[8D]

Greit når en glemmer sånne ting som at lønninga kommer.. hihi - plutselig overraska av at det ER penger på kontoen[:D]

Ammetåke her å ja[;)]Var oppe å pusset tennene mine i dag tidlig,skulle gå ned igjen,skjønnte ingen ting da jeg sto på stua med tannkremtuben i hånda!Følte meg litt dom da ja![:D]

He..he.. [:D]
Jeg er helt fjern til tider!! Føler ofte at det er noe jeg har glemt, så bør egentlig skrive opp alt jeg skal.... bare synd at man ikke alltid husker hvor man la fra seg huskelappene!! [:@]

Eh, signerer......... Glemmer ALT fra avtaler til ting jeg holder på med. Merkelig, har aldri vært slik før...

Back
Topp