Ammetåke

Bølla 22.mai

Elsker forumet
Jeg har merket en del i det siste at jeg glemmer MYE... Det er utrolig rart å oppleve at man ikke har kontroll over sin egen kropp og hjerne lenger. Jeg er til vanlig veldig punktlig, husker veldig godt og glemmer sjelden noe!
Nå renner alt hus forbi hvis ikke jeg skriver det ned på ark eller som avtale på mobilen min.

Hvordan er det med dere? Har ammetåka slått til der også?

Det er litt vittig også...får meg til å føle meg ekstra gravid og susete!

tja hos meg er det nesten litt omvendt. alltid vore distre og glømsk og no husker eg meir virker det som. har bedre kontroll på ting som skal skje, kanskje det er litt stress med å få alt på stell til småen komme..?

Er glad jeg har kalenderen på mobilen min jeg, må notere masse der ellers hadde jeg nok glemt det ja..
hehe.. sånn kan det gå[:D]

Hi hi, høres kjent ut ja[:D]
Jeg var helt ille når jeg gikk gravid forrige gang, og det ble faktisk verre etter fødselen...[;)]
JM sa til meg at det var helt vanlig, og at vi gravide lever i vår egen lille boble[:)] heldigvis er Håvard inkludert i boblen denne gangen, men stakkars sambo får svi[:D][;)]

ORIGINAL: Tove_84

Er glad jeg har kalenderen på mobilen min jeg, må notere masse der ellers hadde jeg nok glemt det ja..
hehe.. sånn kan det gå[:D]

Jeg også[:D]

Ha ha... Jeg kan gå å lete etter ting jeg holder i hånda.
Føler meg helt tussete.
Har heldigvis dager som jeg har litt kontroll.

ORIGINAL: Bøllefrøet 16.05.07

Jeg har merket en del i det siste at jeg glemmer MYE... Det er utrolig rart å oppleve at man ikke har kontroll over sin egen kropp og hjerne lenger. Jeg er til vanlig veldig punktlig, husker veldig godt og glemmer sjelden noe!
Nå renner alt hus forbi hvis ikke jeg skriver det ned på ark eller som avtale på mobilen min.

Hvordan er det med dere? Har ammetåka slått til der også?

Det er litt vittig også...får meg til å føle meg ekstra gravid og susete!

Du beskriver akkuratt hvordan jeg har det om dagen du!![8D]
Godt det er flere av oss[:D][;)]

Veldig gla jeg ikke er alene om dette[:D]

hehe..
Blir litt vel lei innimellom..-ringer sambo på jobb fordi det er noe jeg bare mååå fortelle.. -men når han tar tlf har jeg helt glemt det[8|]

ORIGINAL: tinejento

hehe..
Blir litt vel lei innimellom..-ringer sambo på jobb fordi det er noe jeg bare mååå fortelle.. -men når han tar tlf har jeg helt glemt det[8|]

Tja.. en dag la jeg tomme brusflasker i fryseren... Kvalifiserer det til ammetåke??![:D]

ORIGINAL: Catrine2

Tja.. en dag la jeg tomme brusflasker i fryseren... Kvalifiserer det til ammetåke??![:D]

ORIGINAL: MsMarte

hehe, skulle sett tryne på meg når kjøleskapet begynte å ringe her en dag... mobilen var inni!?!?! hvordan kom den seg inn der skal tro..

hehe. man gjør det utroligste!

ORIGINAL: Catrine2

ORIGINAL: MsMarte

hehe, skulle sett tryne på meg når kjøleskapet begynte å ringe her en dag... mobilen var inni!?!?! hvordan kom den seg inn der skal tro..

hehe. man gjør det utroligste!

Det er heelt sant!!!
Lurer på hvordan det vil gå md oss når vi fullammer jeg..[8|]

Vært i tåka lenge!! Hukommelse, hva er det??

ORIGINAL: Pivi

Vært i tåka lenge!! Hukommelse, hva er det??

[;)] god unnskyldning vi har da[:D]

Jeg er også dypt inne i ammetåka.

Var i butikken her om dagen med 5 ting på en handleliste og en ting jeg skulle ha som ikke sto på lista. Kom ut uten den tingen som ikke sto på lista, og uten en av tingene som sto på lista.[8|]

Så for meg hjelper det tydeligvis ikke å skrive det ned heller.

ORIGINAL: Tomse

Jeg er også dypt inne i ammetåka.

Var i butikken her om dagen med 5 ting på en handleliste og en ting jeg skulle ha som ikke sto på lista. Kom ut uten den tingen som ikke sto på lista, og uten en av tingene som sto på lista.[8|]

Så for meg hjelper det tydeligvis ikke å skrive det ned heller.

You go girl!!!

Ja,mannen min storkoser seg ...vanligvis er det han som er den mest surrete og glemske av oss ,men  nå har han endelig overtaket [:D]

ORIGINAL: *venter en gutt*

Jeg har også fått ammetåke, men jeg er nesten farlig.. sist helg skulle vi bort vi hadde nettopp spist og stekovnen var brukt.. når vi kom dit vi skulle så måtte jeg ringe svigermor for å få henne til å gå ned for å sjekke om stekovnen var slått av for jeg husket ikke at jeg hadde slått den av.. men den var avslått heldigvis.. men snakk om å være i tåke da... [8|] 

Minner fælt om meg den dagen vi skulle dra til Ikea og jeg hadde bakt flere posjoner med brød. akkurat når vi startet opp bilen fikk jeg en følelse av at det var noen jeg hadde glemt. Da jeg kom inn igjen sto ovnen på, MED tre brød inni...

Back
Topp