Ammestol

FirstTimer☺️

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Sommerfuglene
Noen som kan anbefale en god ammestol som ikke koster skjorta? Finner absolutt ikke en god stilling i sofaen og var i himmelen når jeg satt og ammet i en skikkelig stol i går:p

Følger denne!! Jakter også en stol til barnerommet, har sjekket reklamebladene som kommer i posten, men finner ingen av interesse :(

Ta dere en tur på Fretex eller misjonen sine bruktutsalg. Mannen kjøpte en god lenestol til meg. Brukt og stygg som fy. Men den er helt fantastisk å sitte å amme i. Tror han ga et psr hundrelapper for den. Tenker den blir til st. Hans bål til sommeren når den har gjort nytten sin :)

Vi har en ganske stygg stress-less som er god å sitte i, og det finnes kanskje rimelig på finn.no. Ellers har vi en Birk lenestol kjøp på Fagbøker, den syns jeg også er god å amme i. Bruker dog ammepute uansett hvor jeg sitter.

Jeg sitter i sofaen og legger puter under hver arm og ammepute i fanget. Beste stilling, men blir mer sliten når jeg sitter i senga på natta :(

Jeg sitter i sofaen og legger puter under hver arm og ammepute i fanget. Beste stilling, men blir mer sliten når jeg sitter i senga på natta :(
I sengen har jeg gitt opp. Det er blitt liggende amming i sengen med fare for å sovne:o Våknet ca en time etter at ammingen startet over at nurket "festet" seg igjen:p

I sengen har jeg gitt opp. Det er blitt liggende amming i sengen med fare for å sovne:eek: Våknet ca en time etter at ammingen startet over at nurket "festet" seg igjen:p
Sånn har vi også hatt det siste uka. Pappa har vært røykfri i 1,5 uke så da kan lille være i senga litt, men redd vi skal legge oss på han så blir bare når vi er våkne

Sånn har vi også hatt det siste uka. Pappa har vært røykfri i 1,5 uke så da kan lille være i senga litt, men redd vi skal legge oss på han så blir bare når vi er våkne
Vi har lille i babynest når han er i senga, det fungerer veldig greit.

Back
Topp