Noen som kan anbefale en god ammestol som ikke koster skjorta? Finner absolutt ikke en god stilling i sofaen og var i himmelen når jeg satt og ammet i en skikkelig stol i går
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I sengen har jeg gitt opp. Det er blitt liggende amming i sengen med fare for å sovneJeg sitter i sofaen og legger puter under hver arm og ammepute i fanget. Beste stilling, men blir mer sliten når jeg sitter i senga på natta![]()
Sånn har vi også hatt det siste uka. Pappa har vært røykfri i 1,5 uke så da kan lille være i senga litt, men redd vi skal legge oss på han så blir bare når vi er våkneI sengen har jeg gitt opp. Det er blitt liggende amming i sengen med fare for å sovneVåknet ca en time etter at ammingen startet over at nurket "festet" seg igjen
![]()
Vi har lille i babynest når han er i senga, det fungerer veldig greit.Sånn har vi også hatt det siste uka. Pappa har vært røykfri i 1,5 uke så da kan lille være i senga litt, men redd vi skal legge oss på han så blir bare når vi er våkne