Ammespørsmål.......

*MammaMø*

Elsker forumet
Kan melka bare forsvinne plutselig?
Har hatt sinnsykt mye melk hele tiden, men i kveld var det helt tomt? Gjett om snuppa mi ble hysterisk!!!

Kan det være pga av stress?? Har hatt en jævlig tøff dag...... [&o]
Men syntes det er så rart at ALT liksom bare skulle være borte? Hadde mye melk i morges......

Det sier vel ikke brått stopp, men avtar vel gradvis. Kanskje tulla di slurpet alt i seg på noen sug og ville ha mer??? Jeg ville tatt det med knusende ro, du har nok melk skal du se. Stress kan jo ha gjort at kroppen din ikke har produsert nok ila dagen. Skjønner bekymringen da.

Takk for svar jenter [:)]
Tror nok at det var stress..... har heller ikke spist eller drukket noe i dag....

Men nå kjenner jeg at det begynner å fylles opp igjen. Rare greier dette med amming altså.... [;)] 

Det var godt. Ammer selv til hvert måltid og tror jeg hadde blitt litt smånervøs om puppen plutselig ble tom! Er ikke klar til å slutte ennå, verken jenten eller jeg[:)]

ORIGINAL: okt.mamma!!

Det var godt. Ammer selv til hvert måltid og tror jeg hadde blitt litt smånervøs om puppen plutselig ble tom! Er ikke klar til å slutte ennå, verken jenten eller jeg[:)]

jeg ammer også til hvert måltid. Og ingen av oss er klare til å slutte. Så jeg ble enda mer stresset da det ikke kom noenting, og jenta mi hylte fordi hun ville ha melk........ [&o] Ammer om natta også jeg.... så når hun våkner blir det full pupp [:D]

Back
Topp