Ammeslutt!

2 mnd. Mistet melka så gikk da over til flaske.

10 mnd var eldstemann, men jeg delammet og var mest kos på slutten.
Spent på hvor lenge det blir nå, ettersom jeg fullammer denne gangen :)

Eldste var 12 mnd, yngste på snart 2,5 ammes enda morgen.

Jentungen var 15 mnd når vi sluttet.

Eldste 21 mnd
Yngste 13 mnd

Her er mini straks 15 mnd. Jeg har gått fra å syntes amming var greit og at jeg ikke ville slutte for kun noen uker siden, til at jeg er blitt så lei amming at jeg ikke orker å sitte å amme mer. Vet ikke om det er normalt.. Men litt skremt hvor fort set gikk fra det ene til det andre.. Så kanskje stopp i dag. får kun kveld. Lurer på om han skal få litt oppvarmet melk før leggetid som kompessisjon

6 måneder med første. Ammingen fungerte ikke...
Ammer fortsatt lillebror på straks 14 måneder.

Nå har jeg ikke ammet siden mandag og jeg syns det er fantastisk å slippe :)

Her er mini straks 15 mnd. Jeg har gått fra å syntes amming var greit og at jeg ikke ville slutte for kun noen uker siden, til at jeg er blitt så lei amming at jeg ikke orker å sitte å amme mer. Vet ikke om det er normalt.. Men litt skremt hvor fort set gikk fra det ene til det andre.. Så kanskje stopp i dag. får kun kveld. Lurer på om han skal få litt oppvarmet melk før leggetid som kompessisjon
Jeg har kommet dit nå. Har så lyst til å slutte, men syns kanskje det er litt tidlig. Hun er snart ni måneder og klyper meg hele tiden mens hun spiser. :( Kjenner at jeg bare blir sur av hele greia.

1 år. Da ble det bare tulling med puppen så orket ikke styre mer.

Jeg har kommet dit nå. Har så lyst til å slutte, men syns kanskje det er litt tidlig. Hun er snart ni måneder og klyper meg hele tiden mens hun spiser. :( Kjenner at jeg bare blir sur av hele greia.
Jeg ammet siste gang på mandag. Og jeg føler det er fantastisk nå.. Jeg tenker det er bedre for din del å gjøre det som du føler er best. Hvis dagen blir bedre uten amming, så blir du gjerne gladere og det er jo mer positivt for henne.. Du har ammet lenge, lengre enn mange andre :) jeg tok hensyn til småen litt vell lenge så det ble tilslutt negativ sirkel..

Eldste var mellom 16-17 mnd
Yngste var 14 måneder

Jeg kuttet ammingen ut, men de hadde lyst til å fortsette.

Han ville ikke mer for 2 uker siden, og det er helt greit ;-) han ble nettopp 13 mnd :-)

Back
Topp