Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har kommet dit nå. Har så lyst til å slutte, men syns kanskje det er litt tidlig. Hun er snart ni måneder og klyper meg hele tiden mens hun spiser.Her er mini straks 15 mnd. Jeg har gått fra å syntes amming var greit og at jeg ikke ville slutte for kun noen uker siden, til at jeg er blitt så lei amming at jeg ikke orker å sitte å amme mer. Vet ikke om det er normalt.. Men litt skremt hvor fort set gikk fra det ene til det andre.. Så kanskje stopp i dag. får kun kveld. Lurer på om han skal få litt oppvarmet melk før leggetid som kompessisjon
Jeg ammet siste gang på mandag. Og jeg føler det er fantastisk nå.. Jeg tenker det er bedre for din del å gjøre det som du føler er best. Hvis dagen blir bedre uten amming, så blir du gjerne gladere og det er jo mer positivt for henne.. Du har ammet lenge, lengre enn mange andreJeg har kommet dit nå. Har så lyst til å slutte, men syns kanskje det er litt tidlig. Hun er snart ni måneder og klyper meg hele tiden mens hun spiser.Kjenner at jeg bare blir sur av hele greia.