Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er ikke for å ungå å bli sett på på noen måte, men for å dekke til brystet ved før og etter avkledning/påkledning og gennerelt under ammingen. Jeg syns ikke noe om at enkelte bare drar av seg klærne forrann alt og alle så jeg vill ikke gjøre det samme. Men trur jeg gjør som de over her nevner å ha et teppe/sjerf jeg kan bruke istede. Det er jo høstbarn så det har vi jo tilgjengelig uansett. De som vill føle at de må himle med øynene og stirre bare for at enn ønsker å dekke seg til ved amming bør vell kanske tenke seg om de også!Mener du slikt amerikansk ammesjal? Det tror jeg kan virke litt mot sin hensikt i Norge. De fleste synes vel at det er noe stort tull, og du vil sannsynligvis oppleve at folk stirrer og himler med øynene hvis du bruker noe slikt. Litt motsatt effekt enn hva en del amerikanere håper å oppnå, nemlig mer diskre og skjult amming. Hvis du ønsker deg noe slikt for å unngå å bli sett bør du kanskje tenkt gjennom det en gang til. Mener ikke å være ekkel med deg nå, du må selvfølgelig få lov til å dekke deg grundig til om du har problemer med offentlig amming, men jeg tror bare det der er lite lurt hvis du ikke liker oppmerksomhet.
Jeg synes det er mest lettvint å bruke en singlet under de andre klærne når jeg ammer. Da drar jeg genseren / skjorten opp, og singleten ned, og har virkelig ikke noe behov for å dekke meg til mer. Hvis du heller vil dra ned toppen også, så ville jeg heller brukt et vanlig skjerf / sjal rundt halsen for å unngå å bli for bar, ikke et eget teppe eller noe som lyste til alle at du er ukomfortabel i situasjonen.
Ser utfordringen din da ja Så flott at du ikke lot deg stoppe fra å amme ute blandt folk allikevelJeg vurderer ammesjal denne gangen, evnt prøve å sy meg noe "penere" eller bare kjøpe et friskt sjal/skjerf
Sist følte jeg at jeg var så vulgær med mine gigantiske pupper som hang og slang til en hver tid. Puppen var liksom dobbelt så stor som hodet til babyen, MINST
Ja, det ble litt automatikk i det tilslutt, men følte meg ikke helt komfortabel med å brette ut puppen overalt/for hvem som helst.. Prøvde så godt jeg kunne å dekke til med gulpeklut, men den skled som oftest ned pga baby dro i den..
Her sleit jeg mye med amminga, da lille ikke tok ordentlig tak og slapp veldig ofte, så nippelen og alt var jo til syne for alle heele tiden da hun i tillegg krevde mye pupp