Ammesinglet

Newbie21

Første møte med forumet
Junibarna 2015
Hei!

Nå som flere av dere sikkert har fått testet ut ammesingletene lurer jeg på om dere har noen favoritt?

De selges på hm, Lindex, Cubus og KappAhl men hvem av de er best? Noen som har funnet noen som ikke er så korte? [emoji4]

Jeg har vel bare fra hm, men ja dem er korte. Skulle gjerne vært 30 cm lengre

Følger denne også. Har avventet å kjøpe selv, så tar gjerne imot tips!

Liker best t-skjorter jeg, føler jeg blotter meg så mye mer i singlett :p

Jeg har kjøpt to topakninger fra hm, og er veldig fornøyd med dem :) Har ikke kommet på at de er spesielt korte. Har på meg denne i dag.

Vedlegg

• IMG_20180812_092037.jpg
    IMG_20180812_092037.jpg
    423,9 KB · Visninger: 126
Jeg har kjøpt to topakninger fra hm, og er veldig fornøyd med dem :) Har ikke kommet på at de er spesielt korte. Har på meg denne i dag.

Var heldig og fant en lang en du da.
Fleste jeg har kommet over stopper på hoftene. Image1535742561.095260.jpg

Har fra både H&M (2 forskjellige typer) , linde og mom2mom. Er fornøyd med alle egentlig. God nok lengde for min del, er 170cm, bruker normalt strl M og toppene går sånn passe ned på rumpa. Mulig litt bedre kvalitet på Lindex sine. Mom2moms er mykest stoff.

Har også noen boob-topper som er kjøpt brukt. Synes de virker litt små og like i strl om det er s, m eller L.. Liker ikke passformen og sånt så godt på dem heller, foretrekker merkene nevnt over. De er jo mye billigere også :p

Last edited:
Noen som sover i kun ammesinglett? Jeg hater å gå med bh, og nå er jeg helt øm under puppene av å måtte gå med den døgnet rundt :p Lekker for mye til å sove uten noe.. :rolleyes:

Har frå KappAhl og Spar Kjøp. Omtrent samme kvalitet, så kan det jo vere lurt og spare nokon kroner og kjøpe på Spar Kjøp ;)

Noen som sover i kun ammesinglett? Jeg hater å gå med bh, og nå er jeg helt øm under puppene av å måtte gå med den døgnet rundt :p Lekker for mye til å sove uten noe.. :rolleyes:

Synes det blir alt for mye klær med en hel singlet, men de myke amme-bhene til hm er jo kliss like singletene foruten stoffet rundt magen. Jeg sover i de. Bruker ikke annen bh på dagen heller. Trenger bare ha noe som holder på plass ammeinnlegget.3592687C-8A6A-4311-94B8-D23398C0C40C.png

Jeg gjør det. Nå lekker jeg ikke så veldig mye heldigvis, men vil tro det funker da også, ammeinnleggene holder seg hvertfall på plass hos meg.

Bruker også bare de singletene på dagen, trenger ikke/vil ikke gå med bh. Synes det er praktisk å bare kunne dra opp genseren og ned singleten for å amme, uten å vise magen. Gjør at jeg ikke trenger amme-gensere.

Jeg gjør det. Nå lekker jeg ikke så veldig mye heldigvis, men vil tro det funker da også, ammeinnleggene holder seg hvertfall på plass hos meg.

Bruker også bare de singletene på dagen, trenger ikke/vil ikke gå med bh. Synes det er praktisk å bare kunne dra opp genseren og ned singleten for å amme, uten å vise magen. Gjør at jeg ikke trenger amme-gensere.
Jeg har aldri forstått hvordan noen orker å ha på singlet/t-skjorte under en genser. Det blir jo fryktelig mye klær. Og i alle fall ikke hvordan noen orker å ha ull på overkroppen. Men jeg har skjønt at det kanskje er jeg som er sær. Var på en skitur til Trysil i fjor med 30 deltagere hvor alle fikk utdelt ull-superundertøy, og jeg var den eneste som ikke klarte å ha det på kroppen:-)

Utrolig fornøyd med amme-singletene fra Lindex. Selges i 2pk. Kan trekkes godt nedover rumpa. Synes de er kjempegode :-) Har noen amme-t-skjorter fra HM, og de er jeg ikke fullt så nøgd med...

Tusen takk for tips om amme-singleter fra Lindex! Leste her inne i dag og kjøpte en 2-pk nå i kveld. De er fantastiske!
Skulle ønske jeg kjøpte fra Lindex når jeg ammet eldstemann også. Syns disse er mye bedre enn de fra KappAhl og H&M[emoji846]

Back
Topp