Ammesinglet på cubus?

OldieGoldie

Elsker forumet
Noen som vet om ammesingleter er å få tak i på cubus? Har i grunn mine tvil, men.. Bor 1.5 time unna nærmeste HM, lindex osv :( Skjønner ikke hvorfor ikke vi kan få HM her også... Utvalg i ammebh og topper er rimelig rævva...

Trur ikkje det dessverre...[&:]
Men kan bestille fra H&M da? 250kr for 2stk trur eg![;)]

trodde cubus hadde alt eg?:P men kan du isje bestille via hm sin nettside?? :D så får du de rett i posten! :D

Vet ikke noe om ammetopper derfra.
Men et tips fra meg er å bruke en vanlig (litt tøyelig singlet) under genseren. Så kan man trekke opp genseren, og ned singleten, og så er puppen fri. [;)]

Eller som jeg gjorde ofte; bruke tøyelig singlet og genser med utringning, og så bare trekke puppen opp av genseren. -men ikke superstore pupper her i gården.

HAHAHA!!!!! Har jeg seriøst gått rett i ammetåka allerede!?! Det å bestille på nett slo meg ikke en gang.. Er det mulig!?![:D][8D]

hehehe...
Skal ikkje være enkelt i desse tider du, har sjøl kommet med eindel mildt sagt rare spørsmål og utsagt siste tida, gravid-hjerne som det så fint heiter trur eg..![:D]

Sambo er litt fortvilet over meg for tiden også.. Når jeg har vert ute og kjørt, så hender det at jeg glemmer å ta ut nøklene av tenningen, og skjønner ikke hvor de er blitt av når jeg skal låse bilen etterpå. Jeg er rett og slett bare helt borte noen ganger!

ORIGINAL: ilie

Jeg syntes nå i tilegg at fler butikker skulle hatt mammaklær.
Ikke riktig at HM og polarn o pyret skal ha monopol på det nesten.

Og hvorfor ga lindex opp mammaklær?

Enig! Var å prøvde finne mammaklær her ein dag, gikk på TRE kjøpesenter, og INGEN, inkludert H&M hadde mammaklær!![:'(]

ORIGINAL: MorStine

Sambo er litt fortvilet over meg for tiden også.. Når jeg har vert ute og kjørt, så hender det at jeg glemmer å ta ut nøklene av tenningen, og skjønner ikke hvor de er blitt av når jeg skal låse bilen etterpå. Jeg er rett og slett bare helt borte noen ganger!

Hehehe... Kjenner meg igjen i det ja, koblingsproblemer på gang rettogslett![8D]
Heldigvis har eg ikkje bil eller sertifikat, så får ikkje laga krøll der i gården!..[:D]

ORIGINAL: MorStine

Haha, denne kjenner jeg igjen! [:D]

-og værre blir det etter fødsel, etter det jeg husker fra sist... [8D]

Back
Topp